۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۵۲۷۵۱۸
در دهه اول محرم صورت گرفت؛

اعزام ۲۸۰ مبلغ به مناطق مختلف استان خوزستان

کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان گفت: ۲۸۰ مبلغ در ۲۴۰ نقطه استان فعالیت های تبلیغی را تا ۱۲ مهرماه پی خواهند گرفت.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام مهدی فرطوسی، کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعزام مبلغ در دهه اول محرم اظهار داشت: در همین رابطه 240 نقطه بحرانی استان را که نیازمند حضور مبلغ و فعالیت های تبلیغی بیشتر است، شناسایی کردیم.

کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با بیان اینکه در دهه اول محرم 280 مبلغ در این نقاط حضور پیدا می کنند، افزود: اداره حسینیه ها و مساجد، پاسخ به شبهات و بیان مسائل اعتقادی فعالیت های مبلغان است و در زمینه سازماندهی مبلغان یکپایچه عمل کرده و کتاب هایی را در اختیار آنها قرار دادیم تا پاسخگوی مسائل شرعی باشند.

حجت الاسلام فرطوسی گفت: مبلغان در چارچوب کتب اهدایی دفتر تبلیغات به صورت یکپارچه و موضوع به موضوع پاسخگوی مسائل شرعی خواهند بود.

وی در رابطه با اعزام مبلغ به خارج از کشور اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان اعزام مبلغ انجام نداده است اما مبلغان بسیاری فعالیت های تبلیغی را به صورت اختیاری و یا دعوتی در عراق، سوریه و لبنان انجام می دهند.

کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه فعالیت های تبلیغی مبلغان از 31 شهریورماه تا 12 مهرماه ادامه دارد، ابراز داشت: این اعزام ویژه محرم است اما درباره اربعین و دهه آخر صفر اعزام مبلغ به صورت ویژه خواهد بود و بنا داریم تا مبلغان در مسیر حرکت زورا برای بیان مسائل شرعی، منبرخوانی و تصحیح نمازخوانی مردم حضور داشته باشند./9456/ت302/ب1

ارسال نظرات