۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۲۷۵۰۰
نماینده مردم تبریز:

هیچ منطقی در پشت سیاست‌های جنگ‌طلبانه و استکباری آمریکا وجود ندارد

علیرضابیگی گفت: ادبیات گانگستری و خارج از عرف بین‌الملل رییس جمهور آمریکا ثابت کرد که هیچ منطقی در پشت سیاست‌های جنگ‌طلبانه و استکباری ایالات متحده وجود ندارد.
بیگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی امروز در ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانشگاه تبریز اظهار داشت: یاوه‌گویی رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل افکار عمومی جهان را آگاه و بیدار کرد.

وی با بیان این که رفتار گستاخانه و ادبیات ابلحانه ترامپ در مقرر سازمان ملل مایه شرمساری نخبگان کشور آمریکا بوده است، خاطرنشان کرد: ادبیات گانگستری و خارج از عرف بین‌الملل رییس جمهور آمریکا ثابت کرد که هیچ منطقی در پشت سیاست‌های جنگ‌طلبانه و استکباری ایالات متحده وجود ندارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که آمریکا مهم‌ترین عامل ناامنی در خاورمیانه است، افزود: داعش، مولود سیاست های آمریکا است؛ مشکل ایران با آمریکا تنها مشکل مسایل جزئی نیست؛ بلکه آمریکا همواره سعی داشته است ایران را به عنوان مخلّ امنیت در منطقه معرفی کند

علیرضابیگی با تأکید بر این‌که تمامی گروه‌های تروریستی در منطقه با حمایت مالی، تسلحیاتی و اطلاعاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل‌سعود فعالیت دارند، افزود: آمریکایی ها امروز در محاسبات خود دچار اشتباه شده‌اند و به دور از انتظاری که داشتند؛  ایران، نقش اصلی را معادلات نظم منطقه و جهان ایفا می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ایثار و از جان‌گذشتگی رزمندگان جنگ تحمیلی را ادامه مسیر الهی نهضت حسینی دانست و گفت: دفاع مقدس از معنوی ترین دوران انقلاب اسلامی بود که با پیروزی به جهانیان ثابت کردیم که ایران زیر بار ظلم و سلطه بیگانه نخواهد رفت.

همچنین محمدرضا پورمحمدی رییس دانشگاه تبریز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی، یکی از حساس ترین برهه های انقلاب بود که در کنار سختی ها و مشقات، منجر به همدلی و وحدت میان اقشار مختلف ایران مردم شد./935/پ202/ب1

ارسال نظرات