۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۵۲۷۴۲۳
در ماه محرم صورت می گیرد؛

فعالیت تبلیغی ۶ طلبه مدرسه امام صادق خرمشهر در خارج از کشور

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر با اشاره به تعطیلی ۱۰ روزه مدرسه در ایام محرمٰ گفت: ۵ تا ۶ طلبه برای فعالیت های تبلیغی به کویت و عراق اعزام می شوند.
حجت الاسلام علی حیدری، مدیر مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر تبلیغ

حجت الاسلام علی حیدری، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه ابراز داشت: برگزاری مستمر کلاس ها در شش پایه تحصیلی مدرسه و عمامه گذاری ۸ طلبه در اوائل ماه محرم نخستین برنامه های مدرسه در سال تحصیلی جدید است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر با بیان اینکه مراسم عمامه گذاری روز گذشته با حضور آیت الله شبیری خاقاقانی در مدرسه برگزار شد، افزود: عزاداری سالار شهیدان در مدرسه و در سطح شهر به همت طلبه ها برگزار می شود و در این مدت کلاس های مدرسه تا دهم محرم تعطیل خواهند شد و طلبه ها به فعالیت های تبلیغی می پردازند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فعالیت های تبلیغی مبلغان در داخل و خارج از کشور صورت می گیرد، تصریح کرد: ۱۸ تا ۱۹ مبلغ در داخل شهرستان و روستاهای اطراف طی دو ماه محرم و صفر به فعالیت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه ۵ تا ۶ طلبه برای فعالیت های تبلیغی به خارج از کشور اعزام می شوند، گفت: این طلاب در کویت و عراق به فعالیت های تبلیغی می پردازند.

لازم به ذکر است، روز گذشته مراسم عمامه گذاری ۸ طلبه مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر با حضور تولیت مدرسه و اقشار مختلف مردم خرمشهر همزمان با نخستین روز محرم برگزار شد./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات