۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
کد خبر: ۵۲۷۴۰۱
جانشین لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب قم:

انسانیت و بشریت مدیون شهدای مدافع حرم است

جانشین لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه شهدای مدافع حرم پیروز حقیقی میدان جنگ هستند، گفت: انسانیت و بشریت به شهدای مدافع حرم مدیون است.
سرهنگ رستمعلی رفیعی جانشین لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ رستمعلی رفیعی شب دوم محرم در هیئت رزمندگان اسلام قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به هدف رزمندگان از جنگیدن در برابر دشمنان اسلام اظهار داشت: همه شهدا در وصیت نامه خود گفته اند که برای حفظ اسلام به جبهه های حق علیه باطل رفته اند.

وی با بیان اینکه با دشمن باید با زبان خود او صحبت کرد، گفت: هزاران گنج نهفته در دفاع مقدس وجود دارد که رهبر معظم انقلاب فرمودند بروید این گنج ها را کشف کنید.

جانشین لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) ضمن بیان خاطره ای از جنگ تحمیلی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی وقتی که دوربین خواست از نوجوانی فیلم تهیه کند، صورتش را از کادر تصویر خارج کرد، علت را از او پرسیدند، گفت می دانستم از تصویر حضور نوجوانی ما در جبهه علیه انقلاب سوء استفاده خواهند کرد؛ این نوجوان در آن لحظه وظیفه خود را اینطور دانست؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر هر کسی در هر نقطه ای قرار گرفت، وظیفه خود را انجام دهند امام زمان(عج) خواهد آمد.

رفیعی با اشاره به حضور دشمنان در سوریه تصریح کرد: در سوریه بیش از هشتاد گروه از جمله داعش و جیش الحر دست به سلاح شده اند، این گروه ها در سوریه و غرب آسیا به دنبال چه چیزی هستند؟ دلیل اصلی عصبانیت ترامپ در رسمی ترین تریبون جهان به چه علت است؟

جانشین لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) با بیان این که ترامپ به دنبال تضعیف اسلام سیاسی و کاهش نفوذ استراتژیک انقلاب اسلامی است، افزود: امروز در غرب آسیا هیچ قدمی بدون اجازه ایران برداشته نمی شود؛ ترامپ باید عصبانی باشد، شهید بهشتی به دشمن می گفت که از عصبانیت بمیر.

وی شهدای مدافع حرم را پیروز حقیقی میدان جنگ عنوان کرد و خاطرنشان کرد: ما در غرب آسیا نگران همان اسلام عزیزی بودیم که جبهه زور و تزویر برای ذبح اسلام عزیز جمع شده بودند. اسلام حقیقی اسلامی نیست که دشمن به دنبال آن است؛ قدر این هیأت ها و هیئت نشینی خود را بدانید که اثر خود را در جهان گذاشته است. انسانیت و بشریت به شهدای مدافع حرم مدیون است و آنان پیروز حقیقی میدان جنگ هستند./822/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات