۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۶
کد خبر: ۵۲۷۳۹۸
با حضور آیت الله صفایی بوشهری؛

یازدهمین مدرسه علمیه خواهران استان بوشهر افتتاح شد

مدرسه علمیه حضرت ام‌البنین به عنوان یازدهمین مدرسه علمیه خواهران استان بوشهر با حضور امام جمعه بوشهر افتتاح شد.
مدرسه حضرت ام‌البنین

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، مدرسه حضرت ام‌البنین به عنوان یازدهمین مدرسه علمیه خواهران استان بوشهر با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری و مسؤولان استانی و شهرستانی در دلوار افتتاح شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این مراسم به پیشرفت حوزه‌های علمیه خواهران بعد از ورود آیت‌الله صفایی بوشهری به استان بوشهر اشاره کرد و گفت: قبل از ورود آیت‌الله صفایی بوشهری کمتر از ۴ هزار متر زیربنای ساختمانی در کل استان ساخته‌شده بود ولی امروز بیش از ۲۰ هزار متر ساخته‌شده و در حال استفاده است.

حجت الاسلام جمالی افزود: امروز کمتر از ۴ هزار متر زمین بود که امروز حوزه علمیه خواهران استان بیش از ۶۰ هزار متر زمین دارد.

وی ادامه داد: تعداد مدارس علمیه خواهران از ۴ مدرسه به ۱۱ مدرسه ارتقا پیدا کرد و در ماه آینده دوازدهمین مدرسه افتتاح می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: اهدافی از قبیل تربیت طلاب ولایی، بصیر، عالمه، فعال در عرصه‌های فرهنگی و نقش‌آفرینی در عرصه‌های اجتماعی در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ آمده است که برای هرکدام از این بخش‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های داریم.

حجت‌الاسلام جمالی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ طلبه در حوزه علمیه خواهران استان بوشهر فارغ‌التحصیل شدند و ۱۵۰۰ طلبه هم مشغول به تحصیل هستند.

بر اساس این گزارش، فرماندار تنگستان و امام‌جمعه و برخی مسؤولان دلوار در این مراسم حضور داشتند./۸۴۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات