۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱
کد خبر: ۵۲۷۳۹۷
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

۹۳ درصد سند چشم انداز ۱۴۰۴ حوزه علمیه خواهران استان بوشهر محقق شده است

آیت الله صفایی بوشهری گفت: ۹۳ درصد سند چشم انداز ۱۴۰۴ حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ۸ سال قبل از پایان این سند طی شده است.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری درمراسم افتتاح مدرسه علمیه خواهران حضرت ام‌البنین(س) دلوار اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران یکی از مهم‌ترین اموری است که در نظام جمهوری اسلامی باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر افزود: بانوان بخش عظیمی از جامعه را تشکیل داده‌اند و بر بخش دیگر که مردان هستند تأثیر دارند.

وی تأکید کرد: تهاجم گسترده دشمن زنان را نشانه گرفته است و به همین دلیل نقش حوزه علمیه خواهران در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر از دیرباز محل طلوع آدم‌های بزرگ بوده اما به دلایلی روند این عظمت متوقف شد ولی در چند سال اخیر با برنامه‌ریزی و سند چشم‌اندازی حوزه علمیه بوشهر  در افق ۱۴۰۴ که طراحی شد.

وی افزود: در این سند چشم‌انداز ۱۲ مدرسه علمیه خواهران، ۱۲ مدرسه علمیه برادران، دانشگاه تقریب مذاهب، مدارس تخصصی و اردوگاه‌ها بزرگ حوزوی در نظر گرفته‌ شده است.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: ۹۳ درصد چشم انداز حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ۸ سال قبل از پایان این سند طی شده است./۸۴۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات