۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۵۲۷۳۸۴
شیخ نعیم قاسم:

مقاومت تنها در برابر خدا تعظیم می‌کند

معاون دبیرکل حزب الله تأکید کرد که مقاومت از بصیرت خاصی برخوردار بوده و تنها در برابر خدا تعظیم می کند.
شیخ نعیم قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در دومین شب از مراسم عزای حسینی که از سوی حزب الله در مجتمع سید الشهدا در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، گفت: ما با اسکان دائمی فلسطینیان و آوارگان سوری مخالف هستیم و لبنان هیچگاه نباید به مکانی برای پناهندگی یا مهاجرت مبدل شود.

وی افزود: مخالفت ما به این دلیل است که می‌خواهیم این آوارگان با عزت و کرامت به مناطق خود بازگردند.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: دولت لبنان باید پرونده سوری ها را با هماهنگی دولت سوریه به سرانجام برساند تا آوارگان سوری به کشور خود بازگشته و اقتصاد لبنان بر اساس بازگشایی مرزها با سوریه جان بگیرد.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: مقاومت لبنان الگوی تکامل اجتماعی را به نمایش گذاشت، مقاومت از بصیرت و اراده خاصی برخوردار است. لبنان با معادله ارتش، ملت و مقاومت می تواند آینده خود را بسازد.

عضو ارشد مقاومت ادامه داد: ما در لبنان در برابر پروژه تکفیری خطرناک به نمایندگی داعش و جبهه النصره جنگیدیم، محور مقاومت تنها در برابر خدا تعظیم کرده و به اذن الهی به پیروزی‌های بیشتری دست می‌یابیم.

وی خاطرنشان ساخت: پروژه تکفیر با هدف مخدوش کردن اسلام آمد و اگر در برابر آن نمی ایستادیم به شدت گسترش می یافت. اما با وجود مردان مقاومت در برابر تکفیری ها ایستاده و به پیروزی دست یافتیم.

معاون دبیرکل حزب الله در پایان گفت: ما به مقابله فکری با تکفیری ها پرداخته و خطر اندیشه آنان را نمایان کردیم./980/ب901/د

ارسال نظرات