۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۵۲۷۳۱۶
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی:

رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین و پلیدترین منکر عالم است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: از امام حسین(ع) می‌آموزیم که امروز امر به معروف و نهی از منکر از نگاه ایشان حمایت از مظلومان و مبارزه با ستمگران است و بزرگ‌ترین و پلیدترین منکر عالم، رژیم منحوس صهیونیستی است که باید از میان برداشته شود.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قزوین با اشاره به همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از مکتب اباعبدالله‌الحسین(ع) و از قیام عاشورا می‌آموزیم که نیروهای مسلح خود را با تمام توان در خدمت اجرای حق قرار دهیم.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) فرمود مگر نمی‌بینید به حق عمل نمی‌شود و باطل جولان می‌دهد، کسی جلوی آن را نمی‌گیرد و در این راستا خود حضرت برای جلوگیری از باطل و حمایت از حق قیام کردند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) فرمود من تصمیم گرفته‌ام که امر به معروف و نهی از منکر کنم و وقتی امر به معروف و نهی از منکر خود را به اجرا درآورد معلوم شد که منظور ایشان رسوایی یزید و بر باد دادن دودمان ظلم، جنایت و بی دینی بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: از امام حسین(ع) می‌آموزیم که امروز امر به معروف و نهی از منکر از نگاه ایشان حمایت از مظلومان و مبارزه با ستمگران است و بزرگ‌ترین و پلیدترین منکر عالم، رژیم منحوس صهیونیستی است که باید از میان برداشته شود.

وی در ادامه افزود: هر چه تحریم‌ها و تهدیدها شدیدتر و بیشتر شوند، ما از امام حسین(ع) یاد گرفته‌ایم که با صلابت و استحکام بیشتری خودمان را در مقابل دشمن مجهز کنیم، بر ایستادگی‌مان استحکام ببخشیم و برای سرکوب دشمن راهی جز آنچه که از امام حسین(ع) آموخته‌ایم نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: اباعبدالله الحسین(ع) فرمود یزیدیان مرا بر سر دو راهی پذیرش شرایط خودشان قرار داده‌اند اما ایشان هرگز ذلت را نپذیرفتند و به ما آموختند که این قیام و نهضت ایشان اختصاصی به سال 61 هجری ندارد و متعلق به همه دوران‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه تصریح کرد: اباعبدالله الحسین‌(ع) خودشان یزید را معرفی کردند و تأکید کردند که یزید شارب‌الخمر است و هر کس که با من هم‌سنخ، هم‌جنس و همراه است با کسی مثل یزید بیعت نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: ما به فرمان خدا در مقابل دشمنان مسلح می‌شویم در حالی که خیلی‌های دیگر برای ظلم، گسترش سرزمین و ثروت‌اندوزی مسلح می‌شوند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه ما برای اجرای عدالت و امنیتی که خداوند برای جهانیان می‌خواهد بر قدرت نظامی خود می‌افزاییم گفت: فرمان تقویت قدرت نظامی را خداوند صادر کرد و فرمود باید تا می‌توانید قوی‌تر باشید و در مقابل دشمنان خدا و دشمنان خودتان نیرومند شوید.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: ما به فرمان خدا حامی همه مسلمانان جهان هستیم زیرا رسول گرامی اسلام(ص) فرمود اگر مسلمانی صدای کمک خواهی مسلمان دیگر و یا غیر مسلمان ستم‌دیده‌ای را بشنود و به کمک او نشتابد، مسلمان محسوب نمی‌شود.

وی در پایان گفت: باید برای مردم مظلوم و آواره میانمار، سوریه، فلسطین، عراق، یمن و هر کسی که هر کجا گرفتار است احساس وظیفه کنیم زیرا این سفارش و تأکید قرآن است./873/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات