۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۲۷۳۱۵
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

راهپیمایی مردم استان چهارمحال و بختیاری در محکومیت اظهارات ضدایرانی ترامپ

مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، پس از اقامه نماز جمعه و همزمان با سراسر کشور در محکومیت اظهارات گستاخانه و ضدایرانی ترامپ در سازمان ملل، راهپیمایی گسترده ای برگزار کردند.
راهپیمایی گسترده مردم استان چهارمحال و بختیاری در محکومیت اظهارات ضدایرانی ترامپ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه و همزمان با سراسر کشور، در محکومیت اظهارات گستاخانه و ضدایرانی ترامپ در سازمان ملل، راهپیمایی گسترده ای برگزار کردند.

در این راهپیمایی که با حضور گسترده مردم عزادار استان چهارمحال و بختیاری در 24 شهر این استان صورت گرفت، مردم در محکومیت کشتار وحشیانه مردم میانمار و همچنین در اعتراض به اظهارات گستاخانه و ضدایرانی ترامپ در سازمان ملل، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری نیز این راهپیمایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد، استاندار، مسؤولان نظامی و انتظامی، روحانیت، خانواده معظم شهدا و عموم مردم ولایتمدار از مقابل مصلای بزرگ امام خمینی(ع) آغاز و تا چهارراه بوعلی ادامه پیدا کرد.

همزمانی این راهپیمایی با آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین ماه محرم سبب شد تا مردم با لباس مشکی و در قالب دسته جات عزاداری در این مراسم شرکت کنند و با شعارهای کوبنده انزجار خود را از مستکبران عالم اعلام نمایند.

همچنین زنان و مردان شهرکردی در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» شعار استراتژیک ملت ایران است که با عقاید و باورهای آنها گره خورده است.

وی با تأکید بر اینکه تا روحیه سلطه گری بر آمریکا حاکم باشد، مردم ایران از شعار «مرگ بر آمریکا» دست نخواهند کشید، گفت: ملت ایران ثابت کرده است ایستادگی در مقابل یاوه گویی های آمریکا را رسالت ذاتی خود می داند و لحظه ای از این رسالت عقب نشینی نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه مردم خیانتهای آمریکا در حق ملت ایران را فراموش نخواهند کرد، افزود: مسؤولان باید از بدعهدی های آمریکا و اظهارات سخیف رییس جمهور کم خرد آمریکا درس بگیرند و بدانند در چنین شرایطی مذاکره معنا ندارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید از سر قدرت با آمریکا صحبت شود، اظهار کرد: پیام عاشورا استکبارستیزی است؛ تا این مکتب زنده است، مردم زیر بار حرف زور نمی روند.

گفتنی است دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در روزهای اخیر در سازمان ملل در نیویورک سخنان سخیف و گستاخانه ای علیه ملت ایران بیان کرد و در همین راستا با واکنش شدید برخی از مقامات ایرانی و مردم شهید پرور ایران اسلامی مواجه شد./9457/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات