۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۲۷۳۰۴
آیت الله حیدری:

یاوه گویی های ترامپ نشان دهنده سرخوردگی و شکست در برابر ملت ایران است

آیت الله حیدری گفت: حرف هایی که ترامپ علیه ملت ایران در سازمان ملل متحد بر زبان رانده به علت سرخوردگی و شکست در برابر اسلام، ملت ایران و جمهوری اسلامی است.
حیدری۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در حاشیه تجمع راهپیمایان اهوازی معترض به سخنان نابخردانه ترامپ علیه ملت ایران اظهار داشت: یاوه گویی های ترامپ در سازمان ملل متحد به خودش می چسبد و هر چه فحش، توهین، دروغ و اتهام علیه ملت ایران زده باشد بیانگر شخصیتش و امثال او است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران با حضور در صحنه پاسخ یاوه گویی های ترامپ را می دهد، ابراز داشت: ملت ایران عزتمند، اهل عدالت، توحید و معرفت است در حالی که آمریکا منبع و سرچشمه تروریسم، خشونت گرایی و نفاق است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه رژیم ستمگر و مستکبر آمریکا منشأ انواع جنایت ها است، افزود: حرف هایی که ترامپ علیه ملت ایران در سازمان ملل متحد بر زبان رانده ناشی از عصبانیت است.

آیت الله حیدری علت عصبانیت ترامپ را سرخوردگی و شکست در برابر اسلام، ملت ایران و جمهوری اسلامی دانست.

لازم به ذکر است، امروز در سراسر استان پس از اقامه نمازجمعه مردم به نشانه اعتراض به اراجیف و یاوه گویی های ترامپ علیه ملت غیور ایران راهپیمایی انجام دادند./۹۴۵۶/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات