۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۲۷۲۹۵
پس از نماز جمعه انجام شد؛

راهپیمایی مردم قم در اعتراض و محکومیت سخنان سخیف ترامپ

مردم ولایتمدار و انقلابی شهر مقدس قم امروز پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به سخنان سخیف و احمقانه ترامپ علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند.
راهپیمایی مردم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم ولایتمدار و انقلابی شهر مقدس قم امروز پس از اقامه نماز جمعه به امت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در مصلای قدس، در اعتراض به سخنان سخیف و احمقانه ترامپ علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند.

بر اساس این گزارش، در این راهپیمایی که از مصلای قدس تا چهارراه شهدا برگزار شد، مردم با حضور پرشور خود مشت محکمی به دهان مستکبران زدند و اقدامات و سخنان مقامات استکباری به ویژه مقامات آمریکایی را محکوم کردند.

نمازگزاران جمعه و مردم قم با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار» ضمن محکومیت گستاخی ترامپ رییس جمهور آمریکا خواستار مقابله جدی و عملی با اظهارات و اقدامات مقامات آمریکایی شدند.

راهپیمایان هوشیاری و بیداری مسؤولان کشور به ویژه دولتمردان را در شرایط فعلی ضروری دانستند و تأکید کردند که مسؤولان کشور باید با اتحاد کامل و برنامه ریزی دقیق و اقدامی انقلابی پاسخ یاوه گویی های دشمنان انقلاب به ویژه آمریکایی را بدهند.

همچنین حاضران در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی با تجدید بیعت با حضرت امام و رهبر معظم انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی تأکید کردند که تا آخرین نفس پای انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی در برابر دشمنان و مستکبران ایستادگی می کنند.

راهپیمایان با محکوم کردن توطئه ها و نقشه های مستکبران برای ایجاد اختلاف در بین کشورهای اسلامی و مسلمانان و ضربه زدن به آن ها، اتحاد بیش از پیش امت اسلامی و هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه های استکبار جهانی را ضروری دانستند.

گفتنی است، اخیرا ترامپ رییس جمهور آمریکا در سخنانی گستاخانه و سخیف  جمهوری اسلامی ایران ایران را صادرکننده «ناآرامی، ترور و خونریزی» توصیف کرد که با پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب و مسؤولان کشور مواجه شد./1323/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات