۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۵۲۷۲۸۹

مردم تبریز در اعتراض به یاوه‌گویی ترامپ تظاهرات کردند

نمازگزاران تبریز امروز پس از آیین عبادی سیاسی جمعه در خیابان‌های منتهی به مصلای اعظم امام خمینی(ره) تظاهرات ضدآمریکایی برپا کردند.
تظاهرات اعتراض آمیز علیهآمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با آغاز ماه محرم و هفته دفاع مقدس و به دنبال سخنان اخیر ضدایرانی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا؛ نمازگزاران تبریز امروز پس از آئین عبادی سیاسی جمعه در خیابان‌های منتهی به مصلای اعظم امام خمینی(ره) تظاهرات ضدآمریکایی برپا کردند.

بنابر این گزارش، راهپیمایان در این تجمع ضدآمریکایی با در دست داشتن پارچه‌نوشته‌هایی بر ادامه راه حضرت سیدالشهدا در مسیر مبارزه با ظالمان و مستکبران تأکید کردند و با سر دادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» و «حسین حسین شعار ماست/ شهادت افتخار ماست» ویلات‌مداری خود را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در حاشیه این تظاهرات خودجوش مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار رسا در تبریز اظهار داشت: آمریکا و شرکای منطقه‌ای غرب امروز به این نتیجه رسیده اند که باید میان ملت، دولت و ولایت تفرقه‌افکنی کنند تا شاید به نتیجه برسند.

وی با بیان این‌که ملت ایران با رهبری ولایت فقیه از انقلاب خود حفاظت کرده و همچنان در مسیر آرمان‌های شهدا، امام راحل و رهنمودهای ولایت فقیه جانفشانی خواهند کرد، گفت: سخنرانی اخیر رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل توهین به شعور اذهان عمومی مردم جهان بوده است.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: بهتر آقای ترامپ خودش را با این مواضع سخیفانه خسته نکند، چراکه گوش مردم ایران پر از این یاوه‌گویی‌هاست، ملت مسیر خود را پیدا کرده و می‌داند که استکبارستیزی در مقابل زیاده‌خواهان تنها راه پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به سخنان ترامپ گفتت: سخنرانی رئیس جمهور آمریکا برای مردم این کشور افتخار آمیز نبود و باید نخبگان آمریکا از داشتن چنین رئیس جمهوری احساس شرم کنند.

وی علت اصلی نطق ابلهانه و سراسر دروغ ترامپ علیه جمهوری اسلامی را ناشی از عصبانیت و درماندگی آنها در شکست های پی در پی منطقه دانست و افزد: ملت ایران در طول چهار دهه گذشته نشان داده که زیر بار ظلم و ستم نخواهند رفت و همواره بر مواضع انقلابی خود ایستاده است./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات