۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۲۷۲۵۵
امام جمعه تبریز:

نیازمند روحیه جهادی در تمامی عرصه ها هستیم

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: اگر فرهنگ حاکم بر دوران دفاع مقدس حفظ شود، بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی کشور برطرف خواهد شد.
رژه نیروهای مسلح در تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار و قاطعیت نیروهای مسلح برگرفته از رهنمودهای فرماندهی کل قوا است.

وی با بیان این‌که وحدت میان نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی خاری بر چشم دشمنان نظام است، خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار نیروهای مسلح در سراسر کشور جوابی کوبنده به سخنان سخیف ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل است، دشمنان بدانند که مردم ایران همان مردم زمان جنگ هستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که ملت با تمام توان پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: همانگونه که پیروزی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس با همدلی و وحدت ملت حاصل شد، امروز نیز غلبه بر توطئه های رنگین بدخواهان نظام اسلامی با وحدت زیر سایه ولایت محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این‌که هرگونه تهدید یا تجاوز احتمالی دشمنان به مرزهای کشور با پاسخ کوبنده، قاطع و سریع نیروهای مسلح همراه خواهد بود، گفت: دشمنان بدانند که در برابر اراده نیروهای مسلح، ولایت‌مداری مردم و رهبری امام خامنه‌ای توان جسارت به خاک ایران را ندارند.

وی ادامه داد: دشمنان خود اذعان دارند که اگر می توانستند در طول چهار دهه گذشته نظام اسلامی ایران را از میان می بردند؛ اما نتوانستند، امروز همان هدف را در قالب‌های دیگر و با تحمیل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی پیگیری می کنند، برای مقابله با این هدف شوم دشمنان باید بصیرت ولایی خود را ارتقاء بخشیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی فرهنگ، ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی را ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: اگر فرهنگ حاکم بر دوران دفاع مقدس حفظ شود، بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی کشور برطرف خواهد شد، امروز نیازمند روحیه جهادی در تمامی عرصه ها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر توجه مسؤولان به درس‌های دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: لازم است؛ همه مسؤولان با بهره‌مندی از آموزه های فرهنگ دفاع مقدس به رفع مشکلات کشور به بهترین وجه ممکن بپردازند، اگر مردم با مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند، با تلاش جهادی دولتمردان قابل حل است.

همچنین سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا در سخنانی با تأکید بر این‌که وحدت و انسجام نیروهای مسلح مانع از نگاه چپ دشمن به کشور است، اظهار داشت: امروز همه با مرام و آرمان های ارزشی شهدا تجدید بیعت کرده و اعلام کنیم که به راه امام و شهیدان پایبندیم./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات