۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۲۷۲۵۱
همزمان با سراسر کشور صورت پذیرفت؛

رژه نیروهای مسلح استان قم

در نخستین روز هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر رژه نیروهای مسلح استان قم شامل نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر قم برگزار شد.
رژه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در نخستین روز هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر امروز رژه نیروهای مسلح استان قم شامل نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم سید مهدی صادقی استاندار قم، رضا سیار فرماندار قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نیروهای مسلح استان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند

سردار غلامرضا احمدی در ابتدای این مراسم با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه دستاوردهای انقلاب مدیون تدابیر بی نظیر امام خمینی(ره)، خون شهدا و مقاومت مردم است.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم با بیان اینکه تحریم های واقعی از سال 58 در کشور وضع شده است، اظهار داشت: مردم در دوران دفاع مقدس با وجود کمبودها، کارون‌های کمک زیادی را برای جبهه‌های جنگ فرستادند، گاهی حتی این کمک‌ها با گرفتن روزه استیجاری توسط افراد صورت می‌گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نیز در این مراسم با اشاره به رشادت‌های مردم ایران در دوران جنگ تحمیلی گفت: مردم در دوران دفاع مقدس و فراز و نشیب‌های پس از انقلاب اسلامی اثبات کردند که ادامه دهنده خط امام حسین(ع) هستند و این امتحان‌ها را با ایثار خودشان با موفقیت پشت سر گذاشتند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دسیسه‌های دشمن به راه انداختن جنگی نابرابر در مقیاسی گسترده علیه کشور ما بود.

وی یکی از اهداف صدام از شروع جنگ تحمیلی را ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: دشمن می‌خواست کشورمان را در عرض یک هفته اشغال کند، اما رزمندگان اثبات کردند که آنها سخت در اشتباه بوده اند.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی همه دنیا با پشتیبانی از صدام در برابر ایران به جنگ ایستاده بودند، افزود: دشمنان در دوران دفاع مقدس به دنبال تجزیه کشور ایران بودند و گروهک‌هایی را در این راستا در استان‌های مرزی فعال کردند.

در بخش پایانی این مراسم نیروهای مسلح استان قم با رژه رفتن بخشی از اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند./841/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات