۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۲۷۲۴۱
مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

نقش خانواده در انتقال محبت اهل بیت به فرزندان بسیار مهم است

امام جمعه موقت ورامین گفت: نقش خانواده در انتقال محبت اهل بیت(ع) به فرزندان بسیار مهم است اگر محبت ائمه اطهار(ع) در قلب کودکان ما نهادینه شود به طور قطع آنان به مبانی و آموزه‌های الهی پایبند خواهند بود.
شیرخوارگان ورامین شیرخوارگان ورامین شیرخوارگان ورامین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش شیرخوارگان حسینی صبح امروز با اجتماع مادران و  شیرخواران آنها در امام زاده زید ابوالحسن(ع) شهرستان ورامین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمودی گلپایگانی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: والدین نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند.

وی افزود: فرزندان صالح مایه افتخار پدر و مادر هستند و این مهم ثمره تربیت نیکوی والدین است.

حجت الاسلام محمودی گلپایگانی با تاکید براینکه فرزندان امانت ارزشمندی از سوی خداوند به والدین است که باید رسم امانتداری در مورد آنان درست ادا شود، اظهار داشت: مادر عفیف و پدر با غیرت می‌تواند فرزندان عفیف و باغیرت به جامعه تحویل دهد بنابراین خودسازی والدین نقش مهمی در تربیت فرزندان خواهد داشت.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با بیان اینکه امام حسین(ع) و یاران باوفایش بهترین اسوه و سرمشق برای مسلمانان به شمار می‌روند، ابراز کرد: نقش خانواده در انتقال محبت اهل بیت(ع) به فرزندان بسیار مهم است اگر محبت ائمه اطهار(ع) در قلب کودکان ما نهادینه شود به طور قطع آنان به مبانی و آموزه‌های الهی پایبند خواهند بود.

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید براینکه کربلا بهترین الگو و نماد ولایتمداری است، عنوان کرد: حضرت رباب بهترین الگو و اسوه صبر و وفا برای مادران به شمار می‌رود ایشان با همه سختی‌ها و تشنگی فرزند حتی یک لحظه از امام زمان خود روی گردان نشدند و ناسپاسی نکردند.

وی با اشاره به سرباز کوچک عاشورا، گفت: مادران امروز به تاسی از حضرت رباب فرزندان خود را نذر سربازی امام زمان(عج) می‌کنند و این امر بسیار ارزشمند و مقدس است./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات