۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
کد خبر: ۵۲۷۲۰۵
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

یاوه گویی های ترامپ نتیجه تبلور اندیشه نظام اسلامی است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به یاوه گویی های ترامپ علیه ملت ایران، گفت: این یاوه گویی ها نتیجه تبلور اندیشه نظام اسلامی و برای جلوگیری از متهم شدن آمریکا در پشت پرده جنایت های جهانی است.
برگزاری نشست ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان

حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت فرا رسیدن شهادت سالار شهیدان اظهار داشت: امام زمان(عج)، معصومین و همه انبیای الهی برای مظلومیت امام حسین(ع) گریه کردند و در عین حال مشکلاتشان با توسل به ایشان حل شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه خطای آدم، نجات کشتی نوح، فرزنددار شدن زکریا به واسطه توسل به سیدالشهدا محقق شد، افزود: شأن و عزت والای امام حسین(ع) و شهدای کربلا مورد غبطه همه اولیای الهی و شهدا است چرا که آن حضرت عالمانه و عاشقانه جانش را فدای استمرار مکتب توحیدی اسلام کرد.

این مقام مسؤول عنوان کرد: جهان تشیع در کنار عزا فرهنگ حسینی را در گفتمان، پوشش، زندگی، خانواده و تربیت فرزند مورد توجه قرار دهد.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به تقارن آغاز محرم با هفته دفاع مقدس و گرامیداشت فرهنگ جهاد، مقاومت، شهادت و مبارزه با استکبار خاطرنشان کرد: ملت ایران در پیشگاه خدای متعالی اجر بالایی دارد؛ چرا که آخرین جهاد در دوران غیبت امام زمان(عج) را که همانا مقاومت است، انجام دادند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نشست سالانه سازمان ملل متحد گفت: در این نشست رؤسای جمهور کشورهای جهان نظراتشان را درباره مباحث بین المللی مطرح کردند که در این میان اکثر رؤسا جز رؤسای آمریکای تروریست پرور و رژیم صهیونیستی کودک کش مطالبشان را با گفتمان همراه با عقل، سیاست، درایت، کیاست و جهان بینی کلی برای پیشرفت جهان بدون جنگ و خشونت، فروش تسلیحات، محرومیت کشورها از دستیابی به تکنولوژی و رفاهیات مطرح کردند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ابراز داشت: رژیم جعلی صهیونیستی کودک کش و فرزند نامشروع حکومت های جهانی که نخستین قبله مسلمانان را غصب کرده است به همراه آمریکای حامی و همراه خود نطق های خلاف واقع درباره ملت و نظام اسلامی بیان کردند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه رژیم های آمریکا و صهیونیسم آشوبگران جهانی و در پی فروش تسلیحات به هر قیمتی هستند، تصریح کرد: ناامنی در خاورمیانه و پرورش داعش و تروریسم از اقدامات رژیم اشغالگر قدس است تا از این طریق آمریکا تسلیحاتس را بفروشد و با علم به چنین مسأله ای و برای انحراف افکار جهانی به یاوه گویی و بیان سخنان سخیف و بی مایه علیه نظام اسلامی می پردازند.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به مداوای تروریست ها در سرزمین های اشغالی و حمایت آمریکا از کشتار مسلمانان میانماری به دست بودائی ها افزود: جهانیان از حقیقت دست داشتن آمریکا و رژیم مغضوب صهیونیستی و نوچه های منطقه ای در ناامنی های لیبی، بحرین، یمن، عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان آگاه هستند؛ بنابراین رییس جمهور آمریکا برای جلوگیری از متهم شدن پیش دستی و در سازمان ملل سخنانی سخیف و ابلهانه به دور از شأن یک سیاستمدار جهانی مطرح کرد.

وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب درباره سخنان ترامپ بیان کردند که نخبگان و سیاستمداران و ملت آمریکا از آدم دیوانه ای که گفته های خلاف واقعیت درباره ملت رشید دارای تمدن چندین هزارساله ایران و نظام اسلامی مبتنی بر مبنای دوستی، اسلام، قرآن و دفاع از مظلوم بر زبان رانده است، شرم کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان به سرمایه های هنگفت نظامی، فرهنگی و اقتصادی آمریکا در سوریه، عراق و لبنان اشاره کردند، گفت: امروزه اندیشه شیعه و تصمیم سازی مرجعیت شیعه در عراق آشکار است؛ چنان که سید حسن نصرالله حرف اول را در جبهه مقاومت بر زبان می راند.

این مقام مسؤول با اشاره به تبلور اندیشه جمهوری اسلامی در سوریه و برچیده شدن بساط تروریسم تصریح کرد: دشمن با مشاهده شکست های متعدد گفتمان ها و بی ادبی های سخیف و گستاخانه ای به دور از نزاکت و گفتمان های بین المللی علیه ملت ایران بیان می کند.

حجت الاسلام سپهر اظهار داشت: در پاسخ به یاوه گویی ها و گفتارهای سخیفانه رییس جمهور آمریکا پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور راهپیمایی صورت خواهد گرفت که در اهواز نیز مسیر راهپیمایی از مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز تا مقبره آیت الله بهبهانی(ره) خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مجوز برگزاری راهپیمایی در سراسر استان صادر شده است، خاطرنشان کرد: بسیار مناسب است که در آغاز محرم و هفته دفاع مقدس شاهد احیای شعار مبارزه با استکبار جهانی «هیهات منا الذله» باشیم و به اندیشه اهل بیت(ع)، آموزه های دینی و قرآنی، گفتمان امام و شهدا دل بسته و در برابر استکبار ایستادگی کنیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان گفت: با راهپیمایی و محکوم کردن سخنان رییس جمهور آمریکا از حیثیت و شرافت ملت ایران دفاع خواهیم کرد./۹۴۵۶/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات