۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۵۲۷۱۸۹
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی:

اگر در برجام به رهنمودهای رهبری عمل می شد با بدعهدی آمریکا مواجه نمی شدیم

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تدابیر رهبر معظم انقلاب، با اقتدار در حال ادامه دادن به راه خود است، گفت: اگر در جریان برجام به سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گوش فرا داده می شد هم اکنون با بدعهدی آمریکا مواجه نمی شدیم.
آقا تهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در اولین شب مراسم عزاداری امام حسین(ع) که در حسینیه هیأت فاطمیون قم برگزار شد، بر ضرورت معرفت و امام شناسی تأکید کرد و گفت: اگر انسان مقام امام معصوم(ع) را درک نکند، به یقین نخواهد توانست مسیر سعادت و بندگی حقیقی خداوند را طی کند.

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه امام معصوم(ع) نقشه راه سعادت است، اظهار داشت: انسان باید در مسیر زندگی خودش مبدأ و مقصد را بر مدار امام معصوم(ع) تعیین کند و در تمام راه به علائم و نشانه های ایشان توجه کند تا دچار گمراهی و ضلالت نشود.

وی ادامه داد: این اشتباه است که شخص بپندارد بدون حکمت وارد دنیا شده است، چرا که خداوند حکیم انسان را به زمین فرستاده است، بنابراین قطعاً انسان باید در این زندگی دنیوی به اهدافی دست پیدا کند تا در آخرت سعادتمند شود.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی خاطرنشان کرد: انسان وقتی بر محور امام معصوم(ع) عمل کند به یقین دچار انحراف نخواهد شد، چون هر کجا که بخواهد از او خطایی سر بزند با تطبیق کار خود با معیار امام معصوم(ع) متوجه آن انحراف شده و از آن صرف نظر خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: روز قیامت از جهنمیان سؤال می شود که چرا با وجود پیامبران الهی شما به جهنم افتاده اید؟؛ آنها در پاسخ می گویند «اگر گوش برای شنیدن و عقلی برای تعقل کردن داشتیم از اصحاب جهنم نبودیم»؛ بنابراین باید نسبت به اعمال و رفتار خودمان اندیشه داشته باشیم و پس از رصد نقاط ضعف بندگی، درصدد جبران یکایک آنها برآید.

وی با اشاره به ضرورت پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: در عصر غیبت همه باید گوش فرا دهند و توجه کنند که ولی فقیه در مورد مسائل مختلف چه نظری دارد و طبق همان عمل کنند؛ اگر در جریان برجام به سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گوش فرا داده می شد هم اکنون با بدعهدی آمریکا مواجه نمی شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی  با تدبیرهای رهبر معظم انقلاب، با اقتدار در حال ادامه دادن به راه خود است، تصریح کرد: اگر مردم مظلوم میانمار امروزه با این همه مشکلات روبه رو شده اند به خاطر این است که پادشاه آنها فردی بی کفایت و گرگ صفت است.

سرپرست هیأت فاطمیون قم بصیرت در مسائل روز سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره را به جوانان توصیه کرد و بیان داشت: به عنوان مثال در مسأله انتخابات دادن یک رأی نادرست می تواند همانند فندک زدن در پمپ بنزین باشد، بنابراین نباید گفت که با یک رأی که چیزی عوض نمی شود.

وی در پایان یادآور شد: در ماه محرم باید به گونه ای با امام حسین(ع) ارتباط قلبی برقرار کنیم که این ارتباط تا پایان عمرمان قطع نشود./841/۲۰۲/ح

ارسال نظرات