۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۲۷۱۴۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت دو هزار و ۳۵۰ هیأت مذهبی در استان لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به ساماندهی و فعالیت دو هزار و ۳۵۰ هیأت مذهبی در ایام محرم در استان، گفت: بیش از دو هزار و پانصد مداح نیز در این هیأت ها فعالیت دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بیش از دو هزار و 350 هیأت مذهبی، ایام محرم در استان فعالیت می کنند.

وی افزود: در همه این هیأت ها مبلغان و روحانیان اعزامی حضور داشته و برنامه ها و مراسم عزاداری حسینی با محوریت روحانیت برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به وضعیت ساماندهی هیأت های مذهبی در سامانه طوبی خاطرنشان کرد: ساماندهی این هیأت ها امری مهم در جهت فعالیت آنان است.

وی با اشاره به آغاز به کار هیأت های مذهبی در سطح استان لرستان بیان داشت: در سراسر استان خیمه های عزاداری از سوی هیأت های مذهبی برپا شده است.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه از فعالیت مداحان در مراسم عزاداری حسینی خبر داد و یادآور شد: بیش از دو هزار و 500 مداح اهل بیت(ع) در هیأت های مذهبی فعالیت خواهند داشت.

وی عنوان داشت: مداحان و مسؤولان هیأت های مذهبی پیش از آغاز ماه محرم در دوره های آموزشی و نشست های توجیهی شرکت کرده اند.    

حجت الاسلام مهدوی ابراز امیدواری کرد که در سایه حضور پرشور مبلغان، روحانیان، مداحان و فعالیت هیأت های مذهبی شاهد برگزاری مراسم عزاداری حسینی همراه با شور و شعور حسینی باشیم./9459/ت303/ب1

ارسال نظرات