۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۲۷۱۴۶
فرمانده منطقه یکم نداجا:

نقش رهبری در غلبه بر توطئه‌های دشمنان غیرقابل انکار است

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه نقش رهبری در غلبه بر توطئه‌های دشمنان غیرقابل انکار است گفت: دفاع مقدس به ما درس آزادگی و ایستادگی مبتنی بر فرهنگ عاشورایی داد.
امیر دریادار حسین آزاد

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، امیردریادار حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران گفت: یکی از بزرگ‌ترین درس‌های دفاع مقدس به همه ما درس آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم دشمنان و تجاوز آنان بود و ما تنها ملتی هستیم که تنها با اتکای به توان خودمان توانسته‌ایم در دنیا در برابر استکبار جهانی بایستیم.

وی افزود: ثمره 8 سال ایستادگی ملت ایران، امنیت فراگیری است که امروز در کشورمان شاهد آن هستیم. دشمنان، ملت ایران را به طرق مختلف در 8 ساله دفاع مقدس محک زدند اما از هیچ راهی نتوانستند به صفوف متحد و منسجم ملت ایران نفوذ کنند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش با بیان این که مکتب ما مکتب عاشورایی است، خاطرنشان کرد: در ایام محرم امسال مراسم باشکوه عزاداری حسینی را همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌کنیم و این همزمانی را باید فرصتی برای بیان دقیق ابعاد اعتقادی و ایمانی رزمندگان اسلام در 8 سال ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنی سراپا مسلح دانست.

امیردریادار آزاد ادامه داد: پیوند عمیق میان مردم و رهبری مهم‌ترین عامل حفظ انقلاب اسلامی و غلبه بر دسیسه‌های دشمنان بوده و ما به عنوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به پیروی از مکتب حسینی تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم.

وی تأکید کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده است تا در مسیر حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی، سخت‌ترین مأموریت‌ها را به انجام رسانده و تمامی اجزای نیروی دریایی آماده جانفشانی در راه ملت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش با اشاره به برگزاری رژه ملی 31 شهریورماه در بندرعباس، اظهار داشت: این رژه امسال نیز به مانند سال گذشته در ابعاد ملی برگزار خواهد شد و نیروهای مسلح مستقر در استان هرمزگان با اتحاد و انسجام ویژه‌ای، گوشه‌ای از توانایی‌های رزمی و لجستیکی خودشان را به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به نمایش می‌گذارند و نیروی دریایی ارتش نیز در قالب تجهیزات و ادوات دریایی و پشتیبانی در این رژه باشکوه حضور خواهد یافت./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات