۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۲۷۱۱۷
در قم صورت گرفت؛

رونمایی از چند کتاب‌ در کتابخانه حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)

مراسم رونمایی از این کتاب‌ها با حضور جمعی از نویسندگان و دانشجویان در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.
سه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری ابنا، از کتاب‌های "اصول باورهای شیعه"، "تحریف آفتاب" و "حضرت خدیجه کبری(س)" به همت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) طی مراسمی در قم رونمایی شد.

مراسم رونمایی از کتاب‌های اصول باورهای شیعه، تحریف آفتاب و حضرت خدیجه کبری(س) با حضور جمعی از نویسندگان و دانشجویان در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

در این مراسم نویسنده کتاب حضرت خدیجه کبری(س) طی سخنانی با اشاره به اینکه کتاب‌های مختلفی در مورد نخستین همسر پیامبر اسلام(ص) نوشته شده است، اظهار کرد: در این کتاب به معرفی جامع حضرت خدیجه کبری(س) پرداخته شده است تا مخاطبان بتوانند با مطالعه یک کتاب با ایشان به صورت مطلوبی آشنا شوند.

«محمدحسن شجاعی‌فرد» با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار جلد از این کتاب به چاپ رسیده است، عنوان کرد: ترویج حقایقی در مورد نخستین همسر پیامبر اسلام(ص) که کمتر در دیگر منابع به آنها پرداخته شده، هدف اصلی تهیه کتاب حضرت خدیجه کبری(س) بوده است.

لازم به ذکر است؛ «حجت‌الاسلام اسماعیل محمدی کرمانشاهی» نیز در این مراسم رونمایی به بیان نکاتی در معرفی کتاب‌های اصول باورهای شیعه و تحریف آفتاب پرداخت./925/د 103/ش

 

 

 

 

ارسال نظرات