۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۲۷۱۰۹

رونمایی از کتاب "منظومه شفا"

"منظومه شفا" حاصل بیش از یازده سال مطالعه و تحقیق در قرآن کریم و خوشه چینى از سرچشمه معرفت الهی ست که در قالب مثنوى و بیش از شش هزار بیت سروده شده است.
شفا

به گزارش خبرگزاری رسا امروز از کتاب "منظومه شفا " اثر دکتر سید آرش قاسم زاده امروز  از ساعت 16 تا 18 عصر در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت با حضور آقایان دکتر فاضلی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و امیرحسین علوی رئیس محترم شورای شهر رشت رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، محمد حسن پور ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از رونمایی کتاب " منظومه شفا " اثر دکتر سید آرش قاسم زاده روز پنجشنبه 30 شهریور ماه 96 از ساعت 16 تا 18 عصر در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت با حضور آقایان دکتر فاضلی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و امیرحسین علوی رئیس محترم شورای شهر رشت خبر داد. 

گفتنی است، "منظومه شفا" اثر سید آرش قاسم زاده حاوى 114 جرعه شفابخش ، حاصل بیش از یازده سال مطالعه و تحقیق در قرآن کریم و خوشه چینى از سرچشمه معرفت الهی ست که در قالب مثنوى و شامل بیش از شش هزار بیت بوده و به تازگى توسط  " انتشارات شمس دانش " در اختیار عاشقان علم و معرفت قرار گرفته است  .

 دکتر سید آرش قاسم زاده متولد 1352 در شهر رشت شاعر و پزشک فارسی زبان گیلانى است که موفق به سرایش منظومه اى اقتباس از قرآن کریم شد . وى دو بار دانشگاه را تجربه کرد و در دو رشته طب و حقوق قضاىی به تحصیل پرداخت .

از سایر آثار این شاعر می توان به " ساقى نامه " و " مفردات عاشقى " اشاره نمود . امید که " منظومه شفا " نیز چون سایر آفرینشهاى ادبی شان مورد توجه فرهنگ دوستان عزیز واقع گردد .

مراسم رونمایی این کتاب امروز از ساعت 16 تا 18 عصر در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می گردد ./۹۲۵/د ۱۰۳/ش

 

 

ارسال نظرات