۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۲۷۰۴۷
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

طلاب خواهر در عرصه پژوهش و تحقیق حضوری پررنگ داشته باشند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: مدارس علمیه باید رنگ و بوی پژوهشی به خود بگیرد و طلاب خواهر در عرصه پژوهش و تحقیق حضوری پررنگ داشته باشند.
حجت‌الاسلام یوسف جمالی

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 96-97 حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی(س) اهرم در خصوص فعالیت های خواهران طلبه گفت: حضور خواهران در این مدرسه اگر چه تبلیغ هم نباشد خواه نا خواه تاثیرات خود را بر شهرستان خواهد گذاشت، مدرسه باید رنگ و بوی پژوهشی به خود بگیرد و طلاب خواهر در عرصه پژوهش و تحقیق حضوری پررنگ داشته باشند.

وی با اشاره به  ارزش علم و علم آموزی ابراز کرد: علم نوری است که خداوند در قلب منتخب خودش قرار می دهد که ظرفیت آن را داشته باشد و علم اسراری است از اسرار خداوند و باطنی است که خداوند در قلوب قرار می دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به ارزش فراگیری علم در احادیث اسلام اشاره و تصریح کرد: کسی که در راه کسب علم قدم بر می دارد فی سبیل الله است و آنقدر مقام و ارزش علم آموزی بلند است که پرندگان آسمان و ماهیان دریا برای او استغفار می کنند.

حجت الاسلام جمالی بیان داشت: علم اگر ریشه اش در ولایت ائمه اطهار باشد دارای نور می باشد در غیر این صورت بی ارزش است و اگر در برنامه های حوزه، حرکات مطابق با ولایت فقیه نباشد از اصل و ریشه خود فاصله خواهد گرفت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: حوزه علمیه باید طلابی ولایت پذیر و وامدار امامت و در مسیر خون شهدا تربیت کند./۸۴۶/د103/ب1

ارسال نظرات