۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۲۷۰۳۳
امام جمعه فارسان:

تقویت روحیه انقلابی گری در بین مردم مهمترین نیاز امروز کشور است

امام جمعه فارسان، تقویت روحیه انقلابی گری در بین مردم را مهمترین نیاز امروز کشور دانست و گفت: باید بکوشیم روحیه انقلابی گری در همه نهادها، مجموعه ها و در بین آحاد مردم فراگیر شود.
امام جمعه فارسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام حمید ملکپور، امام جمعه فارسان، پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان امام جمعه جدید فارسان که با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به میزبانی مصلای امام حسین(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه هر درختی برای اینکه به ثمر بنشیند، احتیاج به آفتاب دارد، گفت: میوه بدون آفتاب ممکن است شکلی به خود بگیرد اما هیچ گاه شیرین و گوارا نیست چراکه در سایه بوده است.

حجت الاسلام ملکپور انسان را میوه این عالم دانست و افزود: اگر در سایه قرار بگیریم، زندگی گوارا نخواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه باید در مسیر نور قرار گیریم تا به رشد و پویایی برسیم، خاطرنشان کرد: به یقین نور و آفتاب با قرار گرفتن در مسیر اهل بیت(ع)، پیامبر(ص) و قرآن محقق می شود.

حجت الاسلام ملکپور با تأکید بر اینکه نماز جمعه برای آن است که در مسیر نور الهی قرار گیریم، خاطرنشان کرد: از آنجایی که اهل همین استان هستم با وضعیت شهرستان و روحیه مردم آشنایی کامل دارم؛ انشالله بتوانم با کمک مردم به رسالت خطیر خود بپردازم.

وی استفاده از ظرفیت جوانان تحصیل کرده شهرستان را لازمه رشد و پویایی همه جانبه بیان کرد و افزود: به یقین نقش جوانان در رشد فکری، معنوی، اقتصادی، اجتماعی و در یک کلام رشد همه جانبه شهرستان غیر قابل انکار است.

حجت الاسلام ملکپور، ساماندهی امور فرهنگی را از مهمترین اولویتهای خود در شهرستان فارسان بیان کرد و ادامه داد: در این راستا تهیه و تدوین سند توسعه فرهنگی شهرستان از ضرورتها است.

وی نقش نهادهای مختلف در زمینه تدوین سند توسعه فرهنگی را غیرقابل انکار دانست و گفت: به یقین برای تدوین این سند از رهنمودها و توصیه های نماینده ولی فقیه در استان نهایت استفاده را انجام خواهیم داد.

امام جمعه فارسان، تقویت روحیه انقلابی گری در بین مردم را مهمترین نیاز امروز کشور دانست و اظهار کرد: باید بکوشیم روحیه انقلابی گری در همه نهادها، مجموعه ها و در بین آحاد مردم فراگیر شود.

وی حرکت در مسیر تحقق شعار سال را مهمترین رسالت امروز مردم و مسؤولان بیان کرد و ادامه داد: باید همه با هم و با اتحاد و همدلی و کار جهادی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب قدم برداریم و در این زمینه همه مسؤول هستیم./9457/پ202/ب1

ارسال نظرات