۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۲۶۸۲۹
ظهر امروز؛

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان از خبرگزاری رسا بازدید کرد

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ظهر امروز با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا در قم، از این رسانه حوزوی بازدید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ظهر امروز با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا در قم، از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در جریان این برنامه ضمن دیدار با مسؤولان خبرگزاری رسا، از بخش های گوناگون مؤسسه رسا از جمله پایگاه تخصصی فقه حکومتی، معاونت نشریات، معاونت بین الملل، معاونت فضای مجازی و تحریریه خبرگزاری رسا بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های مؤسسه و خبرگزاری حوزوی رسا قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا با اشاره به برنامه ها و چشم انداز رسانه ای مؤسسه و خبرگزاری رسا، فعالیت های انجام شده و برنامه های آینده خبرگزاری رسا را تشریح کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به برنامه های مؤسسه رسا برای پاسخگویی به نیازهای فقهی جامعه، گفتمان سازی در عرصه فقه حکومتی را ضروری دانست و تأکید کرد که  حوزه علمیه در نظریه پردازی و ارائه برنامه باید به صورت کار آمد عمل کند.

علیرضا استادیان سردبیر خبرگزاری رسا و دبیران سرویس های گوناگون این خبرگزاری در گزارش هایی کوتاه، تولیت مسجد مقدس جمکران  را در جریان روند تولید اخبار و زمینه فعالیت های سرویس ها قرار دادند.

در ادامه رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری رسا در پوشش اخبار مراجع و علما و همچنین معرفی حوزه به جامعه و جهان، حمایت از رسانههای دینی و حوزوی را ضروری دانست./1323/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات