۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۵۲۶۷۵۲
معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی:

مسؤولان مشکلات مدرسه علمیه ماکو را با تعامل سازنده حل کنند

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به حضور مجموعه استانی حوزه علمیه در مدرسه علمیه ماکو بر تعامل سازنده مسؤولان برای حل مشکلات این مدرسه علمیه تأکید کرد.
حجت الاسلام عبدی فام، معاون اموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عبدی فام معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به سرکشی مجموعه استانی در قالب معاونان آموزش، امور طلاب و اجرای استان از حوزه علمیه ماکو و شرایط آن، گفت: این سفر ارتباطی با برخی حاشیه سازی های اخیر نداشته و پیش از این در برنامه مجموعه استانی بود.

وی با بیان اینکه هدف از این سفر دلجویی و بررسی وضعیت این مدرسه علمیه و گفت وگو با طلاب این مدرسه علمیه بود، افزود: مجموعه استانی حاضر در مدرسه علمیه ماکو مشاهدات و بررسی های خود را به شورای عالی حوزه علمیه استان برای رسیدگی انعکاس خواهد داد.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی همچنین با اشاره به سفر قریب الوقوع شورای عالی حوزه علمیه استان به شهرستان ماکو برای بررسی و انجام اقدامات لازم جهت حل مشکلات این مدرسه، ابراز امیدواری کرد که به زودی این مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه مجموعه استانی از هفته ها پیش قصد سفر و بررسی مشکلات حوزه علمیه ماکو را داشت اما به دلیل برخی مشکلات و پیش آمدها این سفر تا روز گذشته به تأخیر افتاد، گفت: این سفر پیش از این در برنامه مجموعه استانی بود اما فرصت آن روز گذشته پیش آمد.

حجت الاسلام عبدی فام با تأکید بر حل مشکلات حوزه علمیه ماکو در فضایی آرام و به دور از تنش، ادامه داد: از همه مسؤولان خواستاریم که در یک فضای آرام و تعامل سازنده مشکلات را بررسی و برای رفع آن اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی با بیان اینکه این سفر یک روزه با سرکشی از حوزه های علمیه سلماس و شوط نیز همراه بود، خاطرنشان کرد: بعد از حضور در مدرسع علمیه ماکو در مدارس علمیه شوط و سلماس برای بررسی وضعیت آنها حضور پیدا کردیم.

حجت الاسلام صادقی مدیر حوزه علمیه ماکو نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه در این باره می گوید که معاونت های استانی برای دلجویی و بررسی وضعیت حوزه علمیه ماکو به منظور ارايه گزارشی به شورای عالی حوزه علمیه استان در این مدرسه علمیه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه به زودی شورای عالی استان برای تصمیم در رابطه با شرایط این مدرسه علمیه در ماکو حضور خواهند یافت، تصریح کرد: رسانه یک امر مهم در دنیای امروز است و تهدیدها و فرصت هایی را فراهم می کند، این قدرت رسانه است که می تواند رفع بسیاری از مشکلات را تسریع دهد، از این رو خواستار حضور رسانه ها در این بازدید هستیم./۸۵۴۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات