۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۵۲۶۷۱۶
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه خبر داد؛

پذیرش ۳۵ طلبه نوورود در مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با اشاره به پذیرش در حدود ۳۵ طلبه جدید، گفت: یکم مهر، سال تحصیلی برای طلاب جدید این مدرسه علمیه آغاز خواهد شد.
نشست معاون آموزش استان با حجت الاسلا ارجمند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، عصر امروز نشست حجت الاسلام علیرضا عبدی فام معاون آموزش حوزه علمیه استان آذربایجان غربی با مدیریت حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه  حجت الاسلام ارجمند حول مسائل آموزشی و پژوهشی برگزار شد.

حجت الاسلام ارجمند در این دیدار با تأکید بر توجه به مسائل آموزشی و ارتقای سطح علمی حوزه علمیه، ابراز داشت: در این راستا اقداماتی صورت گرفته تا بتوانیم در امر آموزش به یک جهش علمی دست پیدا بکنیم.

وی با بیان اینکه در این راستا اقداماتی چون تشکیل گروه پژوهشگران حوزه برای ایجاد انگیزش در کل مجموعه و حضور در مجامع و جشنواره های علمی انجام گرفته است، تصریح کرد: گروه پژوهشی می تواند در این جهش بسیار مؤثر باشد.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه با اشاره به گروه بندی طلاب در سه رده علمی و ارائه تسهیلات به طلاب موفق برای ارتقای انگیزه همه طلاب به منظور افزایش تلاش علمی خود، خاطرنشان کرد:‌ این مشوقات می تواند یک محرک برای دیگر طلاب باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد انضباط علمی و اداری در مجموعه از دیگر اقدامات قابل توجه بود، افزود: تمام تلاش مجموعه ایجاد فضایی برای ارتقای پژوهش و آموزش در این مدرسه علمیه با عنوان مدرسه علمیه مرکز بود.

حجت الاسلام ارجمند با اشاره به پذیرش حدود ۳۵ طلبه نورود به این مدرسه علمیه، گفت: طلاب جدید نیز از روز شنبه یک مهر در مدرسه برای آغاز تحصیل علوم دینی حاضر خواهند شد.

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر اهمیت ارتقای سطح آموزشی مدارس علمی تأکید کرد و حمایت و پشتیبانی خود و معاونت آموزش استان را از مجموعه های علمی و مدارس علمیه را اعلام کرد./۸۵۴۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات