۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۲۶۷۱۲

دیدار وزیر کشور با امام جمعه قزوین

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار با وزیر کشور با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات استاندار سابق اظهار کرد: استاندار سابق قزوین همواره حضور فعالی در نماز جمعه داشتند و در حوزه‌های دیگر هم تعامل برادرانه‌ای را از ایشان شاهد بودیم.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرزگاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین  در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات استاندار سابق اظهار کرد: آقای همتی همواره حضور فعالی در نماز جمعه داشتند و در حوزه‌های دیگر هم تعامل برادرانه‌ای را از ایشان شاهد بودیم.

وی ضمن تسلیت به آقای زاهدی استاندار جدید در خصوص درگذشت برادر ایشان، تصریح کرد: پس از مطرح شدن حضور آقای زاهدی در قزوین، در خصوص ایشان صحبت‌های خوبی شنیدیم و امیدواریم شاهد موفقیت ایشان در مسؤولیت جدید باشیم.

امام جمعه قزوین وحدت و انسجام استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و ابراز کرد: علی رغم اختلاف سلایق، وحدت و انسجام اقشار مختلف مردم و مسؤولان استان قزوین بسیار خوب است و امیدواریم به همت مسئولان شاهد انسجام و وحدت بیشتر مسؤولان باشیم.

رحمانی فضلی هم در این دیدار با بیان اینکه همراهی و همدلی بسیار خوبی بین مسؤولان استان قزوین وجود دارد، گفت: خوشبختانه در استان قزوین همدلی و همراهی بسیار خوبی وجود دارد و کمتر شاهد حواشی بودیم.

وی تصریح کرد: آقای همتی تمام تلاش خود را گذاشتند تا خدمات خوبی را ارائه کنند و گام‌های خوبی که برداشته شد به همت و با همکاری همه مسؤولان به دست آمد.

وزیر کشور در ادامه تجربه های آقای زاهدی استاندار جدید را خوب ارزیابی کرد و افزود: آقای زاهدی در حوزه‌های مختلف در استان کردستان دستاوردهای خوبی داشت و امیدواریم در استان قزوین هم شاهد موفقیت های ایشان باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: استان قزوین، استان مهمی است و ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت بیشتر دارد و مردم آن نیز مستحق این مهم هستند.

 فریدون همتی استاندار سابق قزوین هم در این دیدار با تقدیر از نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: تذکرهای جنابعالی همواره مایه خیر و برکت برای ما بود.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در سفر رییس جمهور همراهی بسیار خوبی با ما داشتند و رییس جمهور هم پس از بازگشت به پایتخت از ایشان به نیکی یاد کرد.

زاهدی استاندار جدید قزوین هم ظرفیت‌های استان قزوین را برای توسعه و پیشرفت ویژه دانست و گفت: استان قزوین در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های بسیار خوبی برای پیشرفت دارد و امیدواریم با همراهی و تلاش مضاعف به این مهم دست پیدا کنیم./873/د۱۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات