۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۲۶۶۷۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیروی از مشی اعتدال و آرامش رمز موفقیت مسؤولان است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه پیروی از مشی اعتدال و آرامش رمز موفقیت مسؤولان در عرصه های مختلف است، گفت: مسؤولان با تکیه بر وحدت و تعامل می توانند در خدمت به مردم و انجام وظیفه خود موفق باشند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعدازظهر امروز در دیدار موسی خادمی، استاندار جدید لرستان گفت: مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی افتخار و تکلیف است.

وی با آرزوی موفقیت و سربلندی دکتر خادمی در جایگاه استاندار لرستان و خدمت رسانی به مردم افزود: برای موفقیت در این عرصه باید همواره به اولویت ها توجه داشت و در عرصه خدمت رسانی به نیروهای جوان اعتماد داشت و در این راه از توانایی قشر جوان بهره مند شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همواره بر اساس محورهایی همچون وحدت و یکپارچگی است، عنوان داشت: وحدت و همدلی رمز موفقیت در عرصه خدمت رسانی است.

وی در ادامه با اعلام حمایت از استاندار لرستان در عرصه خدمت رسانی بیان کرد: حمایت مسؤولان برای خدمت به مردم از تأکیدات رهبر معظم انقلاب و تکلیف است و این مهم در استان به عنوان یک اصل مورد توجه قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مدیریت صحیح نیازمند تدبیر و دور اندیشی است، اظهار داشت: در عرصه خدمت رسانی نباید تحت تأثیر برخی فضاهای نامطلوب قرار گرفت.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت های متعهد و دلسوز برای اشتغال و گره گشایی از مشکلات مردم عنوان کرد: با حفظ روحیه همکاری و تعامل، تقویت نیروهای متدین و انقلابی باید در عرصه خدمت رسانی مصمم شد.

امام جمعه خرم آباد پرهیز از افراطی گری در تصمیم گیری و بهره گیری از مشی اعتدال و آرامش در امور مختلف را از دیگر عوامل مهم و مؤثر در عرصه خدمت رسانی و موفقیت در این حوزه بیان کرد./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات