۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۵۲۶۵۵۲
عضو ارشد حزب الله:

داعش نفس‌های آخر خود را در منطقه می‌کشد

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که داعش نفس‌های آخر خود را در منطقه می‌کشد.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که در بیروت برگزار شد، گفت: بزرگنمایی خطرهای امنیتی و گسترش شایعات در این زمینه در راستای ضربه زدن به دستاورد مقاومت و ارتش علیه تروریسم تکفیری و تشکیک و کاهش اهمیت این پیروزی به شمار می آید.

وی افزود: برخی در داخل و خارج لبنان به هیچ وجه نمی پذیرند که مقاومت در کنار ارتش توانست دومین آزادی را برای سرزمین عزیزمان رقم بزند.

این روحانی لبنانی از آمریکا به عنوان سازنده داعش و سایر گروه های تروریستی یاد کرد و اظهار داشت: هدف آمریکا از تشکیل این گروه ها مخدوش کردن چهره اسلام و دور کردن آن از  ذهن جوانان است تا به سوی انحراف و فساد و انحلال گام بردارند. تخریب کشورهای منطقه و تضعیف ارتش ها و از بین بردن قدرت های مقاوم در برابر پروژه های آمریکا نیز از اهداف این مساله محسوب می شود.

حجت الاسلام دعموش با اشاره به اینکه داعش نفس های آخر خود را در منطقه می کشد، تصریح کرد: این گروه تروریستی در عراق و سوریه و لبنان شکست های متوالی را متحمل شده و دیگر توانایی اجرای اهداف حامیان و سازندگان خود را ندارد و بر همین اساس است که کشورهایی که این گروه را تاسیس کرده هم اکنون به جنگ با آن تظاهر می کنند.

وی ادامه داد: در تاریخ ثبت خواهد شد این محور مقاومت بود که در برابر داعش در منطقه ایستاد و پروژه آن را ناکام ساخت نه آمریکا و ائتلاف بین المللی. 

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله خاطرنشان ساخت: اسرائیل به دلیل دستاوردهای محور مقاومت در سوریه و لبنان در شرایط سخت و رعب و هراس قرار دارد چرا که به داعش و گروه های تروریستی برای سرنگونی نظام سوریه و ضربه زدن به مقاومت و نابودی مقاومت امید داشت. آنچه بر نگرانی این رژیم می افزاید گام برداشتن بحران سوریه به سوی راه حل سیاسی است که کاملا در چارچوب خواسته مقاومت قرار دارد.

وی تأکید کرد که مانور نظامی و پرواز جنگنده های صهیونیستی در آسمان لبنان نمی تواند از حجم شکست صهیونیست ها بکاهد زیرا مقاومت در اوج آمادگی قرار داشته و روز به روز بر توانایی و تجربه آن افزوده می شود./980/ب902/د

ارسال نظرات