۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۵۲۶۵۴۳
حجت الاسلام والمسلمین جعفری:

تبلیغ بدون علم کاری بی فایده است

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گفت: تبلیغ بدون علم کاری بی فایده و در بعضی موارد مضر است؛ اما کسی که علمیت دارد در مواردی که پاسخ پرسشی را نمی داند به راحتی و بدون دغدغه بگوید نمی دانم.
عمامه گزاری طلاب کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، مراسم عمامه گذاری طلاب کرمانی عصر امروز در مدرسه علمیه محمودیه با حضور اساتید، طلاب و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در کرمان در این مراسم گفت: پیش از انقلاب در مسجد امام رضا خیابان حافظ کرمان فعال بودم و شکر خدا یک مسجد انقلابی بود؛ از همان زمان با قشر روشنفکر و دانشجو ارتباط داشتم و می دانم که توقعات زیادی از ما دارند و می خواهند سؤالاتشان را پاسخ بدهیم.

وی در ادامه افزود: اگر طلبه معممی از لحاظ علمی قوی باشد می تواند در ماه محرم و در ایام تبلیغی موفق و بسیار تأثیرگزار باشد؛ تبلیغ دین بسیار مهم و ارزشمند و در عین حال سخت بوده از همین رو علمیت کافی و تقوا بسیار مهم است.

رییس شورای حوزه علمیه کرمان اظهار داشت: تبلیغ بدون علم کاری بی فایده و در بعضی موارد مضر است؛ اما کسی هم که علمیت دارد در مواردی که پاسخ پرسشی را نمی داند به راحتی و بدون دغدغه بگوید نمی دانم؛ از ما بالاتر بوده اند که بعضی پرسش ها را غلط جواب دادند دیگر از ما توقعی نیست.

در پایان این مراسم تعدادی از طلاب مدارس علمیه شهرستان کرمان به دست نماینده ولی فقیه در استان معمم شدند./۹۷۰۴/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات