۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۲۶۴۲۹
امام جمعه بندرعباس:

مسؤولان در راستای تحقق اهداف نظام و خدمت به مردم و مکتب تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: مسؤولان در هر جایگاهی باید از ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف نظام و خدمت به مردم و مکتب استفاده کنند.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار هرمزگان که در سالن اجتماعات شرکت گاز بندرعباس برگزار شد، گفت: در طول تاریخ حکومتی نظیر حاکمیت دینی که در رأس آن فقیه عادل، شجاع، مدیر و مدیر باشد سراغ نداریم.

وی افزود: همه مسؤولان در هر جایگاهی باید از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف نظام و خدمت به مردم و مکتب استفاده کنند و مواظب باشند خدایی ناکرده عملی را بر خلاف اهداف نظام انجام ندهند تا در پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) شرمنده نباشند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: دشمن به خوبی فهمیده که در زمینه اقتصادی فلج هستیم و فشار خود را در این زمینه معطوف کرده است، تنها راه نجات از این تنگناها و مشکلات، تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مهمترین مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

آیت‌الله نعیم آبادی ادامه داد: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران سبب شد تا ایرانیان در سال جاری بهترین حج را انجام دهند بنابراین باید همه در کنار یکدیگر کاری کنیم تا در پیشگاه حضرت ولی عصر(ع) و شهدا پاسخگو باشیم.

وی تصریح کرد: نیروکشی و له کردن مسؤولان، خلاف شرع اسلام بوده و در جهان نیز بازتاب منفی دارد؛ از این رو باید عیوب مدیران را به خودشان انعکاس داد و سوژه به دست دشمنان نداد. 

امام جمعه بندرعباس خطاب به استاندار جدید هرمزگان ابراز داشت: به استان خوبی تشریف آوردید، هرمزگان دارای مردمی یکپارچه است به عنوان مثال مراسم غدیریه در برخی روستاهای اهل تسنن استان به خوبی برگزار شد که این نشان دهنده بصیرت و آگاهی مردم استان هرمزگان است.

آیت‌الله نعیم آبادی بیان کرد: در بین مدیران استان هرمزگان اختلاف سلیقه است اما اختلاف نیست.

وی گفت: استان هرمزگان به ویژه شهر بندرعباس با مشکلات فراوانی روبرو است، کارهای زیادی صورت گرفته اما می طلبند تا تلاش بیش از پیش در راستای رفع مشکلات مردم استان صورت گیرد، البته برخی معتقدند که کاری انجام نشده است و این کار دولت‌هاست که برای اثبات خود دولت قبلی را محکوم به کم کاری می کنند.

ضرورت تبیین بیش از پیش فلسفه قیام عاشورا

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به در پیش بودن ماه محرم الحرام با تاکید بر تبیین بیش از پیش فلسفه قیام عاشورا برای عموم گفت: فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های اباعبدالله(ع) باید در ماه محرم محور کار ما باشد.

آیت الله نعیم آبادی در ادامه بیان کرد: امام حسین(ع)، شخصیتی است که به همگان درس شجاعت و آزادگی داد و برای همیشه به عنوان روشن ترین عنصر فداکاری برای ارزش های برتر شده است.

وی افزود: گاندی در مورد شخصیت والای امام حسین(ع) گفته اگر می‌خواهید موفق شوید باید مثل امام حسین(ع) شیعیان باشید.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: سفارشات و احادیث پیامبر(ص) در مورد فضایل امام حسین(ع) باید میدان کاری ما باشد.

وی در پایان ابراز داشت: امام حسین(ع) چراغ هدایت است و معرفی جامعه از وی نیز باید بر اساس همین ویژگی باشد./۸۵۱/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات