۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۲۶۲۷۴
رسانه های امروز در یک نگاه؛

فضای مجازی معضل کودکان امروز

پیرمردها بازنشسته شوند، نقض برجام به هواپیما رسید، مدیر به درد بخور کیست؟، آدامس را نجویده پس گرفتند!، دام فضای مجازی، پیش پای کودکان، تشت رسوایی مدعیان آزادی بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیرمردها بازنشسته شوند، نقض برجام به هواپیما رسید، مدیر به درد بخور کیست؟، آدامس را نجویده پس گرفتند!، دام فضای مجازی، پیش پای کودکان، تشت رسوایی مدعیان آزادی بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که همچنان برجام یکی از مهمترین اخباری است که رسانه ها به آن پرداخته اند.

یکی از مسائلی که امروز یکی از رسانه ها به آن اشاره کرد آسیب های فضای مجازی در میان اعضای خانواده خصوصا کودکان است این وضعیت به گونه ای شده است که تبلت یا گوشی همسفره آنها در وعده های غذایی است و این رفتار منجر به یک آسیب بزرگ در ایجاد تعامل و ارتباط گیری والدین با کودکان خواهد شد که والدین باید این مشکل را با یک مدیریت حساب شده در استفاده از اینترنت کودکان آن را حل کنند.

روزنامه کیهان امروز در یادداشت خود به مسأله برجام اشاره کرد و نوشت با وجود اینکه ایران از پایبندی خود نسبت به برجام خبر داد ولی آمریکا برجام را نقض کرد و تحریم های جدیدی را بر ایران تحمیل کرد؛ باید گفت اگرچه که این اتفاق بسیار تلخ است ولی برجام یک درسی بود برای مسؤولان و کسانی که ادعا داشتند دشمنی میان آمریکا و ایران بر اثر بی اعتمادی ایران به آمریکا است امروز باید این افراد به بصیرت خود شک کنند.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری پرداختند که در ذیل به آنها اشاره شده است که با هم می خوانیم.

پیرمردها بازنشسته شوند

روزنامه صبح نو نوشت: پس از انتخابات ریاست جمهوری موضوع ضرورت بازنگری در جبهه اصول‌گرایی مطرح شد. نخستین فردی که این مسأله را مطرح ساخت، قالیباف بود. قالیباف در طرح خود ابراز کرد که باید ساختارهای تصمیم‌گیری در جریان اصول‌گرایی به‌روز شوند و جوانان در مسیر تصمیم‌گیری‌ها نقش تعیین‌کننده ایفا کنند.

ادامه مطلب...

نقض برجام به هواپیما رسید

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: آمریکا همزمان با تایید پایبندی ایران به برجام، خود، برجام را نقض و ضمن تصویب تحریم‌های جدید، فروش هواپیما به ایران را نیز ممنوع کرد!

ادامه مطلب...

مدیر به درد بخور کیست؟

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: چرا مدیران به درد بخور دولتی و دستگاه‌های عمومی باید کسانی باشند که از سازمان حسابرسی و دیوان محاسبات نترسند. اگر ترس از نهاد نظارتی وجود نداشته باشد مدیر به چه دلیلی باید قانون را رعایت کند. این همه تخلف و جرم در دستگاه‌ها محصول همین نترسیدن از نظارت نهادهای نظارتی است.

ادامه مطلب...

آدامس را نجویده پس گرفتند!

شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت: آمریکا همان شیرینی موقت آدامس را هم پس گرفته و ضمن افزایش چندباره تحریم‌ها، فروش هواپیما به ایران را هم ممنوع اعلام کرده است و این به معنای آن است که اعتراف صادقانه آقای سیف به دستاورد «تقریبا هیچ» به نقطه «تحقیقاً هیچ» رسیده است و چهار سال امکانات و فرصت‌های نظام دود شده و به هوا رفته است.

ادامه مطلب...

دام فضای مجازی، پیش پای کودکان

واضح ترین تاثیر منفی حضور کودکان در فضای مجازی، کم شدن ارتباطات خانوادگی در بین خانواده‌هاست؛ طوری که با افزایش قدرت نفوذ فضای مجازی، فرهنگ گفت‌و‌گو بین کودکان و والدین، روز به روز آب می‌رود و ارتباطات میان فردی کودک نیز مختل می‌شود.

ادامه مطلب...

تشت رسوایی مدعیان آزادی

روزنامه وطن امروز نوشت: حضور محمدعلی نجفی به عنوان شهردار جدید تهران در جلسات هیأت دولت، بار دیگر کیفیت پایبندی اصلاح‌طلبان و ایضا اعتدالگرایان به مقوله آزادی و تحمل صدای منتقد را به اذهان یادآوری کرد.

ادامه مطلب...

آستانه‌ ۶ فرصتی برای پایان داعش و آغازی برای النصره

روزنامه جوان طی یادداشتی نوشت: آستانه ۶ همگرایی روسی– ایرانی با ترکیه را به ویژه در ادلب به حداکثر رسانده و دستور کار آن، آغاز پرونده جبهه النصره است که ترکیه و گروه‌های مشارکت‌کننده در آستانه ۶ آن را شروع و سوریه و شرکایش نیز این پروژه شش ماهه را همراهی می‌کنند.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی استبا توجه به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت علیه داعش و شکست آنها می توان گفت که اسلام آمریکایی جای خود را در منطقه به اسلام واقعی داد./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات