۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۲۶۲۷۰
مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی خوزستان مطرح کرد؛

لزوم ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و آموزش صحیح در صداوسیما برای دانش آموزان

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی خوزستان گفت: صدا و سیما در آستانه بازگشایی مدارس بر ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و آموزش های لازم به طور صحیح بر اساس مبانی دینی همت گمارد.
حجت الاسلام محمدیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تفاهم نامه بین صدا و سیمای مرکز خوزستان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان خوزستان به منظور تولید ویژه برنامه ای اختصاصی و انعکاس اخبار اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان از طریق سیمای مرکز خوزستان امروز یکشنبه 26 شهریورماه با حضور مدیران و مسؤولان این دو سازمان امضا شد.

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان با تبریک مقام برتر صدا و سیمای مرکز خوزستان در جشنواره تولیدات مراکز استانها در سنندج، اظهار داشت: تلاش های صدا و سیما در زمینه های ترویج فرهنگ و آموزش در موضوع فعالیت های مدارس و برنامه های محوری آموزش و پرورش بسیار مفید و تاثیر گذار است.

حجت الاسلام محمدیان در ادامه نسبت به تشکیل کارگروه های تخصصی ویژه ایام افتتاحیه مدارس و تهیه و تولید برنامه های محتوایی در قالب آموزش و انعکاس اخبار اداره کل آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: با تلاش های صداوسیمای استان اطمینان داریم اين همكاري مانند سال هاي قبل با جديت در راستاي اعتلاي فرهنگ آموزشي ادامه خواهد داشت.

در ادامه این جلسه تفاهم نامه همكاري صدا و سیمای مرکز خوزستان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان به منظور پوشش رويدا هاي خبری و تولیدی در قالب انعکاس اخبار این اداره و سرفصل های مهم برای دانش آموزانی که در آستانه کنکور دانشگاهی هستند به امضاء طرفين رسيد.

در این نشست مسلم رحيمي، مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان این اقدام را مهم دانست و افزود: ماموریت و جایگاهی ویژه برای اجرای امر مقدس تعليم و تربيت در صداوسيما در نظر گرفته شده و رسانه استاني خود را ملزم به كمك سيستم آموزش و پرورش استان مي داند؛ زيرا كه شكوفايي استعداها يعني رشد و بالندگي فرهنگ ايراني اسلامي كه از اولويت هاي رسانه ملي است را به همراه خواهد داشت.

در ادامه اين نشست مقرر شد؛ از اول مهرماه باکس خبری، تولیدی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی تحت عنوان اخبار دانش آموزی هر روز رأس ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح و باز پخش آن در روز بعد ساعت ۱۰ صبح بر روی آنتن شبکه استانی صدا و سیمای مرکز خوزستان برود.

لازم به ذكر است، حدود يك ميليون دانش آموز در مقاطع مختلف تحصيلي استان مشغول به تحصيل هستند كه نيازمند تلاش همگاني براي ارائه آموزش با كيفيت بالاست./9453/پ204/ب1

ارسال نظرات