۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۲۶۲۵۴
دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی خبرداد؛

راه اندازی کلینیک مشاوره کارآفرینی قرآنی در دانشگاه علمی کاربردی

دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: راه اندازی کلینیک مشاوره کارآفرینی قرآنی گامی در جهت افزایش مهارت فعالان قرآنی است.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا محمدحسن نادری در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی کشور که صبح امروز در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد با اشاره به فعالیت های انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره عنوان کرد: این جشنواره در چند بخش دارای تمایز با جشنواره های پیشین است.

وی افزود: افزودن رشته های  ایده های قرآنی و کارآفرینی قرآنی، دو بخش جدید سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی کشور است که با استقبال خوبی از جانب شرکت کنندگان مواجه شده است.

دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی کشور تصریج کرد: این دو بخش در راستای مأموریت های دانشگاه علمی و کاربردی برای افزایش مهارت های قرآنی به این جشنواره اضافه شده است که تلاش شده است تا از فعالان این بخش ها حمایت ویژه ای صورت گیرد.

وی راه اندازی کلینیک مشاوره کارآفرینی قرآنی را از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این همایش دانست و خاطرنشان کرد: در حاشیه این جشنواره، کلینیک مشاوره کارآفرینی قرآنی برای دانشجویان ایجاد شد که مورد استقبال قرار گرفت و امیدواریم این مشاوره ها سبب افزایش مهارت های فعالان قرآنی در راستای ایجاد مشاغل قرآن محور شود.

نادری اضافه کرد: یکی دیگر از فعالیت هایی که در این دوره از مسابقات انجام شد، تمرکز داوری ها بود به گونه ای که مسابقات مقدماتی استانی به صورت تلفنی و توسط چهارگروه داوری شد و به همین سبب نیز تناسب داوری ها شکل بهتری به خود گرفت.

وی ادامه داد: در سالهای قبل باید در همه استانها تیم های داوری در بخش برادران و خواهران تشکیل می شد و 62 گروه داوری مسؤولیت ارزیابی شرکت کنندگان مسابقات قرآنی استانها را برعهده داشتند و همین موضوع با صرف زمان و هزینه بسیاری همراه بود که این موضوع در این دوره از مسابقات به خوبی مدیریت شد.

دبیر سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی کشور تأکید کرد: مسابقات حفظ در بخش های مختلف با همکاری مرکز حفظ تلفنی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد و مسابقات صوت و لحن نیز از سوی استان ها ضبط شده و در اختیار داورها قرار گرفت و در نهایت چهار تیم داوری در دو بخش خواهران و برادران وظیفه ارزیابی شرکت کنندگان را برعهده داشتند.

نادری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با گسترش فرهنگ و معارف قرآنی در دانشگاه ها، سبک زندگی قرآنی را در جامعه ترویج کنیم./872/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات