۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۲۶۱۳۶
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

اجازه بازدید بیگانگان از مراکز نظامی را نمی‌دهیم

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به تلاش غربی‌ها برای بازدید از مراکز نظامی ایران، گفت: مراکز نظامی هیچ گونه ارتباطی با مسائل هسته‌ای و برجام ندارد و هرگز اجازه بازدید از این مراکز داده نمی‎شود.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عصر امروز در دیدار مدیران ادارات تاکستان که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به تلاش غربی‌ها برای بازدید از مراکز نظامی  ایران گفت: مراکز نظامی هیچ گونه ارتباطی با مسائل هسته‌ای و برجام ندارد و هرگز اجازه  بازدید از این مراکز داده نمی‎شود.

وی در ادامه افزود: ممکن است افراد بیگانه که در قالب بازرسان آژانس به دنبال دسترسی به اطلاعات نظامی و توانمندی‌های ما در عرصه غیر هسته‌ای باشند، بخواهند اطلاعاتی را در این مورد کسب کنند و طبیعی است چنین اقدامی مجاز نخواهد بود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین در ادامه اظهار کرد: ما تحت هیچ شرایطی تن به بازدید از بیگانگان مراکز نظامی را نمی‌دهیم و اگر آنها در بحث برجام بحثی یا موضوعی دارند می‌توانند با دیپلمات‌های ما در میان بگذارند و با آنها گفت‌‌وگو کنند، اما باید بدانند که مقامات جمهوری اسلامی گفته‌اند که مراکز نظامی ایران سرّی است و درهایش به ‌روی نامحرمان همیشه بسته است.

حجت االاسلام والمسلمین اسلامی ابراز کرد: همه مسؤولان کشور هم اعلام کرده‌اند که این موضوع جزء خطوط ممنوعه نظام بوده و غربی‌ها هم می‌دانند که طرح این ادعا، تعارفی بیش نیست و آنها به هیچ چیز کمتر از اضمحلال انقلاب اسلامی راضی نیستند.

امام جمعه شهرستان تاکستان در ادامه با بیان اینکه ترامپ برجام را قبول ندارد، اظهار کرد: به دلیل پایبندی ایران به تعهداتش در توافق هسته‌ای، آمریکا هیچ بهانه‌ای برای متوقف کردن برجام ندارد و به همین خاطر واشنگتن در انزوا قرار گرفته و متحدانش هم نظر آمریکا را درخصوص ایران قبول ندارند، چرا که آژانس به عنوان ناظر و راستی‌آزمایی بر تعهدات ایران هفت بار به پایبندی کامل ایران به تعهداتش گواهی داده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران به تعهدات خود در برجام پایبند بوده است، تصریح کرد: ایران تسلیم خواسته‌های هیچ کشوری نمی‌شود و همچنین به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد آمریکا نظر خود را تحمیل کند.

وی در پایان گفت: غربی‌ها نباید تصور کنند که می‌توانند با مسائل نظامی ایران همانند مسائل هسته‌ای برخورد کنند، اگر برجام را پذیرفتیم همزمان قید کردیم که مراکز نظامی ما ارتباطی با مراکز هسته‌ای ندارد./873/د103/ب1

ارسال نظرات