۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۲۵۸۸۴
با محوریت آسیب شناسی فضای مجازی؛

كارگاه آموزشي «مربیان آسمانی» ویژه طلاب خواهر بوشهری برگزار شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری كل استان بوشهر گفت: كارگاه آموزشي «مربیان آسمانی» ویژه طلاب خواهر بوشهری با محوریت آسیب شناسی فضای مجازی برای کودکان و بررسی اختلالات رفتاری کودکان و نوجوانان و راهکارهای جذب جوانان به شعائر مذهبی برگزار شد.
معاون اجتماعی و  پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری كل استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، معاون اجتماعی و  پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری كل استان بوشهر در حاشیه برگزاری اولین كارگاه آموزشي "مربیان آسمانی" گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی در خانواده ها و همچنین بر اساس آمارهای بدست آمده از پژوهش های انجام شده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در برای نوجوانان، نیازمند آموزش های لازم و کاربردی براي مربیان و مشاورین مذهبی داریم.
عباس كشاورزي افزود: ما با رصد و پیشگیری آسیب های اجتماعی باید خانواده ها را در زمینه های مختلف و فرهنگ سازی، خانواده ها را واکسینه فرهنگی کنیم.
وی بیان داشت: دشمن دارد از همه ابزار و روش های نوین برای ضربه زدن به خانواده ها استفاده مي کند و مربیان و مشاورین مذهبی ما هم باید علوم و آگاهی های خود را نسبت به مسائل روز تقویت و بروزرسانی کنند تا بتوانند در جامعه تاثیرگذار باشند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری كل استان بوشهر افزود: بر همین مبنا با همکاری حوزه علمیه خواهران استان بوشهر کارگاره آموزشی ویژه طلاب مشاور در مدارس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با حضور حجج اسلام سید کریمی و زراره به مدت 5 روز از 8 صبح الی 18 عصر در دانشگاه علمی کاربردی استانداری درحال برگزاری است.
كشاورزي اظهار داشت: این کارگاه با محوریت آسیب شناسی فضای مجازی برای کودکان و بررسی اختلالات رفتاری کودکان و نوجوانان و راهکارهای حذب جوانان به شعائر مذهبی است.
وی خاطرنشان کرد: در پایان دوره به شرکت کنندگانی که حدنصاب را در آزمون بدست بیاورند گواهی معتبر شرکت در دوره اهدا می شود./ ۸۴۶/د
۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات