۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۵۲۵۸۷۲

هیأت مدیره جدید انجمن هنرهای تجسمی طلاب انتخاب شدند

انتخابات سومین دوره هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی طلاب به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و با حضور طلاب هنرمند در نگارستان اشراق قم برگزار شد.
انتخابات سومین دوره هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی طلاب انتخابات سومین دوره هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتخابات سومین دوره هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی طلاب عصر پنجشنبه به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در نگارستان اشراق قم برگزار شد.

در این انتخابات، 12 نفر کاندید هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی طلاب شدند که از این میان 9 نفر از طلاب برادر و 3 نفر نیز از خواهران طلبه بودند.

پس از برگزاری انتخابات که با حضور طلاب هنرمند برگزار شد، حجج اسلام سید محسن آزادی، روح الله افشار، و آقایان علی علیجان زاده، حسن الماسی، سیدجواد میرحسینی، عباس ترخان و خانم خاکباز برای دو سال به عنوان اعضای هیأت مدیره سومین دوره انجمن هنرهای تجسمی طلاب مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و خانم قاسمی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

در این مراسم، از اعضای دومین دوره هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی طلاب با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است که این بخش چندین رشته از جمله خوشنویسی، طراحی، نقاشی، گرافیک، عکاسی، نگارگری، تصویرسازی و کاریکاتور را شامل می شود.

فعالیت های سالانه این بخش مربوط به حمایت از تولیدات هنرمندان حوزوی و بخشی مربوط به فعالیت های مناسبتی است که از سوی قطب ها و میزهای دفتر تبلیغات اسلامی ابلاغ می شود و یا به قطب ها پیشنهاد می شود و یک سری فعالیت ها، مناسبت های مهمی است که اتفاق می افتد که با توجه به آن مناسبت ها فعالیتی با همکاری انجمن ها شکل می گیرد./۸۲۲/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات