۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۵۲۴۷۷۱

خبرهایی از انتشارات دلیل ما درباره مباهله ‌+ دانلود

به مناسبت روز مباهله کتاب های اسرار مباهله، المباهله بروایه صاحب الاقبال (عربی)، گزارش لحظه به لحظه از ماجرای مباهله و از نجران تا مدینه را برای مطالعه پیشنهاد شده است.
مباهله
دانلود فایل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتشارات دلیل ما به مناسبت روز مباهله کتاب های  اسرار مباهله، المباهله بروایه صاحب الاقبال (عربی)، گزارش لحظه به لحظه از ماجرای مباهله و از نجران تا مدینه را برای مطالعه پیشنهاد کرده است.

 اسرار مباهله

نوشته محمد رضا انصاری که در قطع  وزیری و 318 صفحه به قیمت 12000 تومان منتشر شده است. این کتاب پژوهشی کامل و جامع درباره ماجرای عظیم مباهله بین پیامبر (ص) و مسیحیان نجران و تاریخ 1400 ساله آن است.

اطلاعات تکمیلی و لینک خرید آنلاین: http://goo.gl/ZZhZaz

المباهله بروایه صاحب الاقبال (عربی)

نوشته محمد رضا مامقانی که در قطع رقعی و 208 صفحه به قیمت 2300 تومان  منتشر شده است. این کتاب درباره ماجرای مباهله و زوایای مختلف آن است که آن را علامه سید رضی الدین ابوالقاسم علی بن طاووس (معروف به سید ابن طاووس) نگاشته و آیت الله محمد رضا مامقانی آن را تحقیق نموده است.

اطلاعات تکمیلی و لینک خرید آنلاین: http://goo.gl/Vrx6pT

 گزارش لحظه به لحظه از ماجرای مباهله

نوشته محمد رضا انصاری که در قطع رقعی و80 صفحه به قیمت 2800 تومان منتشر شده است. در این کتاب به بیان ابعاد ماجرای مباهله با جزییات در قالب داستان پرداخته شده است برای آنکه بدانیم این واقعه از کجا آغازشد، و چگونه کتابهای انبیا مطالعه قرار شد و چه مراحلی در مناظرات مسیحیان با حضرت رسول (ص) طی شد تا کار به مباهله انجامید و چرا نجرانیان پیشنهاد مباهله را پس گرفتند.

اطلاعات تکمیلی و لینک خرید آنلاین:  http://goo.gl/FxyZnh

از نجران تا مدینه

نوشته محمد رضا انصاری که درقطع رقعی و120 صفحه به قیمت 1200 تومان منتشر شده است و در آن 90 داستان از ماجرای مباهله با ادبیاتی مناسب جوان و نوجوان نقل شده است.

اطلاعات تکمیلی و لینک خرید آنلاین: http://goo.gl/eU7oyK.

ضمنا علاقه مندن می توانند گزیده کتاب اسرار مباهله را از فایل ضمیمه دریافت کنند./925/پ204/ش

ارسال نظرات