۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۲۴۲۸۶
با رونمایی از آثار برگزیده؛

دومین جشنواره بین المللی خاطره و داستان اشراق به ایستگاه پایانی می رسد

اختتامیه دومین جشنواره بین المللی خاطره و داستان اشراق چهارشنبه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
حجت الاسلام سید احمد بطحایی رییس انجمن داستان طلاب

حجت الاسلام سیداحمد بطحایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به زمان برگزاری اختتامیه دومین جشنواره بین المللی خاطره و داستان اشراق عنوان کرد: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره چهارشنبه 22 شهریورماه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست دکتر زائری،حجت الاسلام سرلک و حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

دبیر دومین جشنواره بین المللی خاطره و داستان اشراق تصریح کرد: با تلاش های انجام شده از سوی هیأت برگزاری، قرار است در روز اختتامیه آثار برگزیده در هر بخش برای مخاطبان خوانده شود، همچنین پخش کلیپ خاطرات برگزیده و خاطره گویی طلاب از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این مراسم است.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های اختتامیه این جشنواره می توان به رونمایی دو اثر این جشنواره توسط حجت الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اشاره کرد.

حجت الاسلام بطحایی ابراز کرد: یکی از این آثار مربوط به خاطرات و داستان های برگزیده نخستین جشنواره خاطره و داستان اشراق است که با عنوان«از لس آنجلس تا پنجره فولاد»  نام دارد و 8 اثر برگزیده این دوره نیز که قرار است چاپ شوند، رونمایی می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین المللی خاطره و داستان اشراق از ساعت 17 روز چهارشنبه 22 شهریورماه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود و به تمام شرکت کنندگان بسته فرهنگی و تبلیغی اهدا می شود./872/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات