۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۲۴۱۰۵
استاندار قم تأکید کرد؛

نقش تعیین کننده صدا و سیما در فرهنگ سازی

استاندارقم با تأکید بر نقش تعیین کننده صدا و سیما در فرهنگ سازی گفت: صدا و سیما با ایفای نقش تعیین کننده خود با فرهنگ سازی، مشارکت مردم را در بحث اقتصاد مقاومتی بیش از پیش گسترش دهد.
استاندار قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مهندس صادقی استاندار قم در مراسم بهره برداری از 106 پروژه فنی، عمرانی و برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز قم که پیش از ظهر امروز در این مرکز برگزار شد با اشاره ذبه تلاش های مرکز قم در پیشرفت فنی و محتوایی عنوان کرد: با همت والا و حمایت های بی دریغ سازمان صدا و سیما، مرکز صدا و سیمای استان قم پیشرفت چشمگیری در زمینه تولیدات محتوایی و فنی داشته است.

وی افزود: این پیشرفت ها سبب شده تا امروز شاهد افتتاح 106 پروژه مختلف در جهت ارتقای این دستاوردها باشیم که سطح پوششی، ساختاری و فنی این مرکز را بالاتر می برد.

استاندارقم تصریح کرد: صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه نقش اساسی در ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی مردم برعهده دارد و هر قدر در این جهت تلاش شود اثرات آن در جامعه بروز می کند.

صادقی فرهنگ سازی را از مهم‌ترین وظایف صدا و سیما دانست و خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های مهم صدا و سیما، فرهنگ سازی در راستای اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد اساسی در جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: این مجموعه تأثیرگذار می تواند با ایفای نقش تعیین کننده خود با فرهنگ سازی، مشارکت مردم را در بحث اقتصاد مقاومتی بیش از پیش گسترش دهد.

استاندار قم تأکید کرد: اگر این تغییر نگرش و باورها و تبدیل آن به شرکت فعالانه در  راستای اقتصاد مقاومتی شکل گیرد، تأثیر آن در جامعه به خوبی قابل مشاهده خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از تلاش تمامی زحمت کشان صدا و سیما تشکر کنم و امیدواریم که روز به روز به این پیشرفت ها افزوده شود./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات