۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۲۴۱۰۴
مدیرکل مرکز صدا و سیمای مرکز قم خبرداد؛

تولید سمفونی انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در قم

مدیرکل مرکز صدا و سیمای مرکز قم از تولید سمفونی انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مرکز صدا و سیمای مرکز قم خبر داد.
حجت الاسلام لطفی نیاسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام لطفی نیاسر در مراسم بهره برداری از 106 پروژه فنی، عمرانی و برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز قم که پیش از ظهر امروز در این مرکز برگزار شد با اشاره به پروژه های افتتاح شده عنوان کرد: در مجموع 106 پروژه به بهره برداری می رسد که یکی از این پروژه ها، افتتاح ساختمان جدید تولید صدا و سیما است که با هزینه ای بالغ بر 1میلیارد و 250میلیون تومان ساخته شده و فاز اول آن امروز راه اندازی می شود.

وی افزود: با راه اندازی فاز دوم این ساختمان، بخشی از تولیدات برون مرزی و پویانمایی سازمان به این مرکز منتقل می شود و بهترین تجهیزات و ابزارها در این ساختمان نصب شده است.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای مرکز قم تصریح کرد: پروژه استودیو شهید آیت الله سعیدی دیگر طرحی است که مورد بهره برداری قرار می گیرد و پیشرفته ترین تجهیزات خبر در این استودیو موجود است که هدیه ای از سازمان به مجموعه قم است.

وی نامگذاری بخش های جدید را یکی از کارهای خوب در مرکز صدا و سیمای مرکز قم دانست و خاطرنشان کرد: تمام ساختمان های این مرکز به نام شهدا و یا وقایع تاریخی نامگذاری می شود تا نسل آینده نسبت به آنها آشنایی پیدا کرده و در کنار آنها نیز کتبیه ای قرار داده می شود که علت نامگذاری و توضیحی درباره آن شخصیت و یا واقعه داده شود.

حجت الاسلام لطفی نیاسر اضافه کرد: افتتاح 18 ایستگاه جدید تقویت شده در بخش ها و روستاهای استان از دیگر کارهای خوبی است که سبب می شود تا پوشش شبکه دیجیتال در استان به بالای 99 درصد برسد.

وی تأکید کرد: با توجه به آسیب فرهنگی که در روستاها به علت استفاده از ماهواره وجود داشت، پوشش کامل شبکه های دیجیتال می تواند نیاز خانواده ها به بحث فیلم، سریال و سرگرمی را تأمین کرده و این آسیب خطرناک را از خانواده های روستایی دور کند.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای مرکز قم ادامه داد: تهیه نرم افزار ترنم که آرشیو بیش از 35500 قطعه موسیقی مناسب برای پخش نیز دیگر کار انجام شده است که امروز این نرم افزار درکنار چندین نرم افزار و اثر دیگر رونمایی می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، تولید سمفونی انقلاب از سوی مرکز صداوسیمای مرکز قم با همکاری گروه هاو مجموعه های موسیقی استان و با مساعدت استاد مجاهدی صورت می گیرد./872/

ارسال نظرات