۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۲۴۰۴۰
۲۷ شهریورماه؛

اختتامیه جشنواره علامه حلی در لرستان برگزار می شود

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره ۲۷ شهریور ماه جاری برگزار می شود.
جشنواره علامه حلی

حجت‌الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، بیان داشت: 421 اثر و مقاله پژوهشی از سوی طلاب لرستان به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال شده است.

وی با اشاره به مراحل بررسی و ارزیابی آثار ارسالی افزود: اختتامیه جشنواره علامه حلی 27 شهریور ماه جاری در لرستان برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان تصریح کرد: دربرگزاری مراسم اختتامیه جشنواره از صاحبان 40 اثر برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه یادآور شد: بیشترین آثار پژوهشی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره علامه حلی مربوط به طلاب مدارس علمیه معصومیه(س) خواهران و سفیران هدایت برادران بوده است.

حجت الاسلام پنام پژوهش را اساس و زیربنای فعالیت طلاب عنوان کرد و گفت: تقویت بنیه پژوهشی طلبه لازمه موفقیت او در عرصه طلبگی است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تقویت انگیزه پژوهشی طلاب و و فراهم آوردن زمینه لازم در حوزه برای انجام فعالیتهای پژوهشی شاهد پیشرفت روز افزون طلاب در عرصه های مختلف باشیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان در ادامه اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره پژوهشی ایجاد انگیزه و تقویت روحیه پژوهشی و هدایت طلبه به سمت انجام اینگونه فعالیت ها است.

وی ایجاد حس رقابت علمی و پژوهشی بین طلاب و شناسایی طلاب توانمند و با استعداد در حوزه پژوهش را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره پژوهشی عنوان کرد.

گفتنی است، آیین اختتامیه جشنواره علامه حلی در استان لرستان، 27 شهریور ماه جاری در سالن همایش سازمان جهاد و کشاورزی استان با حضور مسؤولان استانی برگزار خواهد شد./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات