۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۳۸۳۹
به همت خبرگزاری رسا؛

دوره آموزش خبرنویسی ویژه طلاب و فضلای حوزه برگزار شد

دوره آموزش خبرنویسی با حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه قم طی روزهای پنج شنبه و جمعه به همت خبرگزاری رسا برگزار شد.
برگزاری دوره آموزش خبر نویسی توسط خبر گزاری رسا برگزاری دوره آموزش خبر نویسی توسط خبر گزاری رسا برگزاری دوره آموزش خبر نویسی توسط خبر گزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره آموزش خبرنویسی با حضور بیش از 30 نفر از طلاب علاقه‌مند به موضوع خبر و رسانه، از سوی خبرگزاری رسا برگزار شد.

در این دوره دو روزه، طلاب با اهمیت خبر و رسانه آشنا شده و روش های خبرنویسی را آموزش دیدند.

در روز نخست این دوره، آقایان عباسپور، عجمی، عباسی و اسفندیار به تدریس مباحثی از قبیل ارزش های خبری و چیستی خبر، سبک ها و ارکان خبرنویسی، چگونگی مصاحبه گرفتن، قواعد خبرنویسی و مهندسی پاراگراف پرداختند.

حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در دومین روز این دوره به بیان مباحث فقه رسانه و اهمیت رسانه در دنیای امروز پرداخت.

در ادامه روز دوم این دوره آقایان استادیان و اسفندیار نیز به تبیین مباحث چگونگی تیترسازی برای خبر، خبرنویسی و مهندسی پاراگراف پرداختند.

گفتنی است این دوره از سوی مدیریت توسعه علمی و ارتباطات خبرگزاری رسا و به مدت دو روز برگزار شد.

در این دوره آموزشی بیش از سی نفر از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم مباحث مقدماتی خبر نویسی را آموزش دیدند.

برگزاری دوره های آموزشی خبر نویسی ویژه طلاب و فضلای حوزه از برنامه های متداول خبرگزاری رسا در طول سالیان فعالیت این رسانه حوزوی است. تاکنون شمار زیادی از حوزویان با فرا گیری مهارت های خبری و خبر نویسی در این رسانه حوزوی و دیگر رسانه ها مشغول به فعالیت شده اند. /872/ت۳۰۲/ج

 

ارسال نظرات