۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۵۲۳۲۹۱
آیت‌الله سیفی مازندرانی:

سازش با عزت و استقلال اسلامی منافات دارد

استاد درس خارج حوزه علمیه قم بابیان این‌که سازش با عزت و شکوه و اقتدار نظام اسلامی اختلاف مشی دارد، ابراز داشت: امیدواریم که دولت برخلاف مشی اشتباه گذشته خود دوباره در ادبیات دیپلماسی سازش را تکرار نکند.
دیدار دانشجویان نخبه دانشگاه امیرکبیر با آیت الله سیفی مازندرانی

آیت‌الله علی‌اکبر سیفی مازندرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تبیین عملکرد دولت تدبیر و امید پرداخت و به اهمیت اقتدار و استقلال دولت اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: امیدواریم که دولت خطاهای گذشته را در این دوره از تاریخ دیپلماسی خود مرتکب نشود؛ یعنی ما معتقدیم که هرگونه انعطاف در مقابل قلدری‌ها و زیاده‌خواهی‌های آمریکا و سران استکبار خلاف مشی امام راحل، خط مشی رهبری و میثاق مطهر شهدای دفاع مقدس است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم به تحلیل نتایج دیپلماسی سازش با دشمن پرداخت و گفت: نرمش در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و سران استکبار که هرروز به بهانه‌های گوناگون تروریستی، حقوق بشری و هسته‌ای با ادبیات زور اساس دپیلماسی خود را استوار کرده‌اند، زمینه عقب‌نشینی از ارزش‌های انقلاب را فراهم می‌آورد.

آیت‌الله سیفی مازندرانی بابیان این‌که سازش با عزت و شکوه و اقتدار نظام اسلامی اختلاف مشی دارد، ابراز داشت: امیدواریم که دولت بر مشی قبلی خود استوار نبوده و دوباره در ادبیات دیپلماسی خود سازش را تکرار نکند.

وی به تحلیل عملکرد دولت و بایدهای پیش روی دولت در حوزه اقتصاد پرداخت و گفت: در مسأله اقتصاد هم که رهبری معظم انقلاب برای دولت اسلامی الگوی اقتصاد مقاومتی را مشی فرمودند، باید اقرار کرد که این الگو زمینه رستگاری امت اسلام است.

آیت‌الله سیفی مازندرانی در پایان الگوی اقتصاد مقاومتی را الگویی برمدار حق و صحیحی توصیف کرد و اظهار داشت: باید توجه داشت که اقتصاد مقاوم در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی تنها راه چاره امت اسلام برای رهایی از سلطه اقتصادی نظام سلطه است./837/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات