۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۲۳۱۸۹
مسؤول فرهنگی کانون تخصصی سلامت خبر داد؛

برگزاری دوره طب اهل بیت همراه با ارائه مدرک معتبر

باقری زاده از برگزاری دوره طب اهل بیت(ع) در هشت جلسه به همراه ارائه مدرک معتبر پایان دوره خبر داد و گفت: در این دوره یک جلسه آن نیز برگزار شده است، تا کنون بیش از ۵۰ نفر شرکت کرده اند.
طب اسلامی

عباس باقری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره جدید طب اهل بیت(ع) از سوی کانون فرهنگی هنری تخصصی سلامت در مسجد امام حسین(ع) قم خبرداد و گفت: در این دوره هشت جلسه ای که یک جلسه از آن نیز برگزار شده است، تا کنون بیش از 50 نفر ثبت نام کرده اند.

مسؤول فرهنگی کانون فرهنگی هنری تخصصی سلامت ادامه داد: این کلاس روزهای یک شنبه ساعت 4 بعد از ظهر برگزار می شود و افرادی که به کلاس اول هم نرسیده اند می توانند با دریافت صوت، در جریان مطالب جلسه اول قرار بگیرند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان این که طب اسلامی شاه راهی برای تمدن سازی اسلامی و قطع وابستگی علمی، فرهنگی و اقتصادی است، به اهداف این دوره اشاره کرد و ابراز داشت: آشنایی با ویژگی های منحصر به فرد علوم و محاسن اهل بیت(ع)، آشنایی با اقتدار علمی اسلام در تمدن سازی اسلامی و دفاع فتنه های غرب و آشنایی با روش های درمان بیماری در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن را می توان از جمله اهداف این طرح برشمرد.

باقری زاده آشنایی با مزاج و روش تعدیل آن، آشنایی با واکسینه و پیشگیری به روش طب اسلامی و آشنایی با راه کارهای اسلامی برای پیشگیری و حل بحران های خانوادگی و اجتماعی از جمله فقر و اعتیاد و طلاق را از جمله اهداف دیگر طرح برشمرد.

وی تأکید کرد: ما در این طرح به دنبال این مطلب هستیم که مردم با چگونگی تأثیر معنویت در سلامت جسم آشنایی پیدا کرده و از مراجعه به پزشک بی نیاز شوند؛ شعار ما در این طرح «هر مسجد یک هیأت علمی با محوریت  علوم اهل بیت(ع) با اولویت موضوع سلامت» است.

مسؤول فرهنگی کانون فرهنگی هنری تخصصی سلامت در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که به افراد حاضر در این جلسات مدرک معتبر دوره اهدا می شود، خاطرنشان کرد: در دوره قبل نیز بیش از 250 نفر حضور داشتند و در هشت جلسه سه ساعته حضور پیدا کردند؛ برای دوره جدید نیز علاقه مندان می توانند برای ثبت نام از ساعت 9 تا 13 با شماره تلفن 36565597 تماس حاصل کنند./1330/پ۲۰۲/س

ارسال نظرات