۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۵۲۲۸۸۰
با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

جلسه هم اندیشی مدیران فرهنگی و تبلیغی برگزار شد

دفتر تبلیغات اسلامی در راستای مأموریت های خود، مبلغان و گروه های تبلیغی را برای فعالیت در حوزه تبلیغ نوین و تبلیغ گروهی، جذب و ساماندهی می کند.
روستا آزاد
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، نشست هم اندیشی مدیران فرهنگی و تبلیغی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، و با هدف بررسی آیین نامه تبلیغ نوین و گروه های تبلیغ تخصصی  در سالن کنفرانس غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد ضمن تبریک فرارسیدن عید قربان از حضور مدیران فرهنگی شعبه های تهران، مشهد، اصفهان، خوزستان و جنوب شرق، کمال قدردانی و تشکر را بعمل آورد. 
وی با اشاره به روز عرفه و دعای این روز افزود: دعایی که در این روز خوانده می شود از ذخایر ارزشمند شیعیان است که ابی عبدالله(ع) آن را در صحرای عرفات زمزمه کرده است و چه بسا افرادی بخاطر همین دعا به مذهب شیعه رو آورده اند. 
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی هدف از برگزاری این نشست را پویایی و بالندگی هرچه بیشتر گروه های تبلیغی دانست و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در راستای مأموریت های خود، مبلغان و گروه های تبلیغی را جهت فعالیت در حوزه تبلیغ نوین و تبلیغ گروهی، جذب و ساماندهی می کند. همچنین برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز مبلغان از دیگر فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی به شمار می رود. 
وی گفت: در نشست امروز برای مباحثی همچون حمایت از مبلغان، بررسی، نظارت و تصویب طرح های پیشنهادی مبلغان در عرصه تبلیغ نوین و تبلیغ گروهی آیین نامه ای تدوین و مصوب خواهد شد.
در ادامه این نشست، اعضای حاضر بر روی بندهای آیین نامه تبلیغ نوین و گروه های تبلیغی بحث و گفتگو کردند و در پایان این آیین نامه با تایید تمامی اعضا مصوب و لازم الاجرا شد.
در این آیین نامه مباحثی همچون شرایط جذب، گزینش و احراز صلاحیت برای فعالیت در تبلیغ نوین مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مصوب شد حمایت های مادی و معنوی و علمی از مبلغان فعال این عرصه صورت بگیرد./
۹۲۰۱۰۳/ی
ارسال نظرات