۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۲۲۶۷۳
به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی؛

نخستين نشریه ديجيتالی فرانسوی زبان آستان قدس رضوی منتشر شد

همزمان با هفته ولایت نخستين شماره از نشريه ديجيتالی فرانسوی زبان از سوی مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی منتشر شد.
نشریه دیجیتالی فرانسوی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سید محمد جواد هاشمی نژاد، مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی درباره نخستین نشریه دیجیتالی فرانسوی گفت: یکی از فعاليت‌هايي كه توسط اداره ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوی به طور جدي دنبال مي‌شود، توليد نشريه ديجيتالی به زبان‌هاي مختلف است كه به منظور پاسخگويي به نيازهاي شبكه مخاطبان رضوي در بسترهاي متنوع فضاي مجازي منتشر مي‌شود.

سید محمد جواد هاشمی‌نژاد بیان کرد: اين هفته نامه پس از انتشار نسخه‌های آزمايشي در شش شماره، اولين شماره رسمي آن به تازگي و همزمان با اعیاد قربان و غدیر در چهارده صفحه توليد و منتشر شد.

وی با بیان اینکه نشریه امام رضا(ع) پاسخگوی سؤالات مختلف مخاطبان درباره مسائل معنوی طراحی شده و هر هفته نسخه جدید آن در فضای مجازی بارگذاری می‌شود، افزود: این نشريه تاکنون در بسترهاي مجازي ایمیل، فيس بوك، توييتر، يوتيوب، گوگل پلاس و كانال تلگرام منتشر شده است.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: «رمز و راز برتری قرآن نسبت به سایر کتب الهی»، «چرا پرستش خدا؟»، «نشانه های افراد ریاکار»، «آداب دوستی»، «مبانی دین اسلام»، «تاریخ اسلام» و «تولد پیامبر(ص)» از موضوعاتی است که در این نشریه به آن پرداخته شده است.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی افزود: مخاطبان می‌توانند برای دریافت این نشریه به آدرس emamreza.blog.ir مراجعه و نسخه جدید آن را دانلود کنند./۸۶۴/د۱۰۳/ی

ارسال نظرات