۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۲۲۲۹۵
امام جمعه ایلام:

مشکلات اقتصادی با اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی رفع خواهد شد

امام جمعه ایلام با بیان اینکه اقتصاد یکی دیگر از مسائل بسیار مهم در کشور است، گفت: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد که باید با جذب سرمایه گذاران و افزایش صادرات و در مقابل کاهش واردات و تکیه بر نیروهای داخلی گام مهمی در برطرف کردن این مشکلات در کشور برداشت.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: اداره تعاون یکی از نهادهای بسیار تاثیرگذار در جامعه است.

وی افزود: مسأله اشتغال امروزه یکی از دغدغه های اصلی رهبری و ملت ایران است که باید این مشکل را با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی حل کرد.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: جوانان تحصیل کرده زیادی هستند که به علت عدم اشتغال هنوز موفق به تشکیل خانواده نشده اند و این خود یک چالش بزرگ برای کشور خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان کرد: دولت دوازدهم باید مسأله رفع بیکاری و اشتغالزایی را در اولویت کاری خود قرار داده و آمار بیکاری را در سطح کشور به حداقل برساند تا شاهد فعالیت جوانان در جامعه و تربیت نیرو متخصص باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از دولت ایجاد اشتغال است که در سایه اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی می توان بر مشکلات بیکاری و اقتصادی کشور غلبه کرد و شاهد پویایی و بالندگی کشور بود.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه اقتصاد یکی دیگر از مسائل بسیار مهم در کشور است، گفت: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد که باید با جذب سرمایه گذاران و افزایش صادرات و در مقابل کاهش واردات و تکیه بر نیرو های داخلی گام مهمی در برطرف کردن این مشکلات در کشور برداشت.

این مدرس حوزه عنوان کرد: درصد بیکاری در استان ایلام متاسفانه زیاد است که می طلبد مسؤولان با برنامه ریزی دقیق و ایجاد تولیدی و جذب سرمایه گذار سعی در برطرف کردن مشکل بیکاری در استان داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان تصریح کرد: ان شا الله شاهد اشتغالزایی و کاهش رشد بیکاری در کشور باشیم و جوانان تحصیل کرده که آینده سازان این مملکت هستند مورد توجه مسؤولان قرار گیرند و مشکلات آنها حل شود./۸۷۹/پ۲۰۲/خ

ارسال نظرات