۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۵۲۲۰۳۷
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد خبر داد؛

خدمت رسانی پزشکی و بهداشتی به محرومان با راه اندازی بیمارستان های صحرایی

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با بیان این که در ۴ سال گذشته بیمارستان های صحرایی در کل کشور تشکیل دادیم، گفت: در این سال ها مقام نخست را در این زمینه داشتیم و افراد در زمینه خدمات رسانی پزشکی به محرمان فعال هستند.
وفایی نسب بسیج جامعه پزشکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرضا وفایی نسب رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد و معاون دانشگاه علوم پزشکی این استان و جمعی از پزشکان بسیجی امروز با حضور در دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار کردند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: کسانی که در این جلسه حضور پیدا کردند سرگروه های حلقه های صالحی بسیج جامعه پژشکی استان یزد هستند، حدود 120 حلقه صالحین در استان داریم که به صورت مرتب برنامه دارند و جلسات شان تشکیل می شود.

وی افزود: حلقه های معرفتی از برنامه های طرح صالحین است تا بتوانیم در جامعه پزشکی افراد مؤمن و انقلابی داشته باشیم، افراد در بسیج جامعه پزشکی استان فعالیت های بسیار زیاد و خوبی را انجام می دهند به ویژه در زمینه خدمات رسانی پزشکی به محرمان فعال هستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با بیان این که در 4 سال گذشته بیمارستان های صحرایی در کل کشور تشکیل دادیم، اظهار داشت: در این سال ها مقام نخست را در این زمینه داشتیم و خدمت رسانی بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در ابتدای کربلا تحت عنوان موکب علی بن موسی الرضا(ع) حضور داشتند تا خدمتگزار زائران پیاده امام حسین(ع) باشند، در این زمینه 15 هزار ویزیت به صورت رایگان انجام شده است.

وفایی نسب با بیان این که برنامه ریزی های بسیاری برای خدمت رسانی درمانی انجام شده است، ابراز داشت: سرگروه های حلقه های معرفتی صالحین سالیانه دو بار در دوره های توانمندسازی شرکت می کنند و آموزش های لازم را می بینند./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات