۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۲۱۹۲۷
به دلیل همزمانی عید قربان با روز جمعه؛

نماز جمعه این هفته مشهد مقدس برگزار نمی شود/ اقامه نماز عید قربان از ساعت ۷ صبح

با توجه به همزمانی عید سعید قربان با روز جمعه و برگزاری نماز این عید سعید به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی، فردا نماز جمعه مشهد برگزار نخواهد شد.
نماز جمعه مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نماز جمعه این هفته مشهد مقدس با توجه به تقارن این روز با عید سعید قربان، برگزار نمی شود.

گفتنی است با توجه به برگزاری نماز عید سعید قربان در بارگاه منور رضوی، به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس، که از ساعت 7 صبح در اماکن متبرکه حرم مطهر برگزار می شود، نماز جمعه مشهد در این هفته برگزار نخواهد شد.

شایان یادآوری است، مراسم نماز عید سعید قربان از ساعت 7 صبح فردا با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و بیان احکام نماز عید قربان آغاز می شود و نماز از ساعت 7:30 اقامه خواهد شد.

طبق اعلام ستاد نماز جمعه مشهد مقدس، برادران نمازگزار می توانند برای اقامه نماز عید سعید قربان در ضلع جنوبی صحن جامع رضوی، ضلع جنوبی صحن هدایت، بست شیرازی، بست شرقس و غربی صحن جامع رضوی، باب السلام و صحن های کوثر و غدیر حاضر شوند و خواهران نیز در ضلع شمالی صحن جامع رضوی، ضلع شمالی صحن هدایت، ضلع جنوبی بست شیخ طوسی تا رضوان، ضلع غربی بست طبرسی، دوربرگران طبرسی، ضلع شرقی محوطه باب السلام و نیز صحن های کوثر و غدیر امکان اقامه نماز خواهند داشت./820/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات